Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-07-11 23:57:31 följande:
    Bilder finns det fullt  på nätet om jag skulle vilja ha Jag vill bara hitta på mina gamla bilder från förr i tiden. Då skulle jag bli glad
    Oki.. =) Skulle vilja ha massor med bilder på honom.. Jag har sparat alla expressen och aftonbladet vi har köpt. Dessa minnestidningar har jag sparat.. Dem ligger i en låda som jag har en bild med Michael på :P
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-12 00:03:57 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 00:02:12 följande:
    Jag skulle aldrig kunna gå till en psykolog och förklara varför jag mår dåligt i denna situationen. Inte ens min familj vet om hur jag känner.... Känns liksom lite som "Hey, min idol dog och nu mår jag dåligt" inte skulle tas på allvar.
    Jag skulle då sitta och lyssna om jag var psykolog, och UPPMANA mina patienter att gråta om dem behövde det... Och försöka vara till hjälp.. Så om du och jag träffas så LOVAR jag att vara din psykolog för en stund =)
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-12 00:05:27 följande:
    nej, det gör man ju inte riktigt
    Varför inte göra en blogg om er sorg?? Det kan hjälpa er att lätta på sorgen.. Och folk får tycka att ni är knäppa men jag har gjort en minnessida med farfar och morfar, och jag brukar ibland skriva brev till dem.. Gjorde jag när morfar hade dött. mådde OTROLIGT dåligt så jag skrev honom ett brev och pulbicera det på min lunar.. TROR dock inte att den är kvar =(
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-12 00:07:50 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 00:06:39 följande:
    Vad snällt av dig.
    Yes mina vänner säger det =)
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 00:13:57 följande:
    Jag har en MJ låda nånstans med MASSA bilder och utklipp. Det är DOM jag vill ha. Inga nya Visst jag har spart på minnesbilagorna o sånt nu.. But still. My memories...*suck*  Nåja nåja... GOdnatt!
    jo jag vill oxå ha gamla bilder då han va som hetast. Men jag fick inte "kontakt" med Michael förren nu detta 2000 tal..:(
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 00:14:54 följande:
    Fan! Sen MJ dog slutade jag blogga. Och jag slutade äta fruksot HELT. Tar en kopp kaffe.. Inte spec bra..Men nu har bloggandet börjat igen
    Oh give me you address :P
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-12 00:17:46 följande:
    Vet ni vart man kan få tag i minnesbilagorna? Missat alla. :/
    Jag har två av dem på min dator..
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-12 00:25:11 följande:
    Jag har lagt rätt mycket åt sidan, inte för att MJ uppslukar mig, men för att jag vill få tid att läka och bara ta hand om mig själv. Det hjälper att prata med er, det hjälpte att komma in i tråden. Ni är helt psyko, I love it! :D Jag har seriöst sett tråden många gånger sen den startade, men aldrig känt orken att gå in. Då hade jag så nära till gråt. Men sen skrev jag Något för att jag behövde komma igenom det, och ni hjälpte mig. Det är inte så mycket fokus på att han är död och borta för alltid, och det har hjälpt tror jag. Inte så att jag helt accepterat att han är död; det glömmer jag ofta för det känns aslustigt. Går inte att koppla. Men när jag väl tänker på det så är inte tårarna lika nära. Kollar minnen på youtube och snackar med er och det känns bättre. :) Tack, mina små Mickisar! :D
    Även jag?? Som inte har varit ett fan till han så länge som resten av er? :-O
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-12 00:27:54 följande:
    Ingen som bor i Östergötland eller skulle ha lust att sätta ihop någon MJ-träff? Det skulle bli något genom FB, hörde jag? Eller har jag fel?
    Nej skulle bli något genom FB.. Och om det blir något så kan jag iaf inte gå =( Kan inte ta mig någonstans :( Vi kan ha det i min trädgård :P YEAH*asg*
  • Brooke
    hella23 skrev 2009-07-12 00:28:42 följande:

ni sett denna?
    Jag gillar henne i rosa t-shirt. Och shet dem stoppar ju TRAFIKEN :O
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson