• Anonym (hjälp)

spana på en 13 åring

Vi har umgåtts med en annan fam. och i den fam finns en lätt utv störd flicka. Flicka söker sexuella bekräftelser och klär sig därefer. Inget konstigt egentligen då det inte är helt ovanligt. Men när vi bodde ihop under semestern så märkte jag att min sambo sökte sig till rum där hon var, blev alldeles svart i ögonen när hon barit borta en timme på kvällen och då pratat med några killar, sedan ser jag att han smygspanar på hennes rumpa när hon går förbi och övrigt när han tror han kan utan att upptäckas. det är en väldig skillnad på att spana och titta, titta får man göra bäst man vill anser jag, den andra anspäningen är en helt annan femma.
    Jag tillslut frågade sambon om han känner sig attraherad av flickan, han blir jättearg på mej viket jag förstår speciellt då jag i n'sta mening sa du är väl inte peddo? :( Sa så för att jag ville ge honom perspektiv på att det inte är ok. Sedan pratade inte han med mej och inte jag med honom, förrän vi bråkade igår, då han skrek att jag var svartsjuk på en 13åring. ööh ok, men det är så han ser på det och hela sit är mitt fel, hans handlingar vägrar han kommentera, utan fokuset är enbart på mej.
    har bett om ursäkt för att jag kalla honom peddo.

Spanar era män på 13åringar? är jag bara knepig eller?

• Svar på tråden spana på en 13 åring
  • Anonym (nu34)
    Lolilla skrev 2009-07-07 01:07:14 följande:
    Anonym (nu34) skrev 2009-07-07 01:02:01 följande: Att de glor är väl en sak, det gjorde de på mig med. Förslag däremot är en helt annan sak. Då börjar det närma sig vidrigt. Jag var tack och lov så osuldsfull som 13-åring så jag uppfattade nog inte ens hälften av dregglet.
    Ja, jag har ju fått lite störd bild av min kvinnlighet faktiskt(och av män ganska länge också så klart), gick upp i vikt rätt snart efter det och har dolt min attraktivitet på många sätt...
  • Anonym (Äckligt)

Ja han är klart och tydligt ett peddo, lämna honom. Usch säger jag bara. Stackars flickan, ett barn och en 40 årig "gubbe" hua

• vadskajaghetadå

när jag var 13 var det också en massa vuxna som glodde på mig.
    var 13-åringen väldigt utvecklad? hade stora bröst etc?`
    äsch hur som, om det nu är sant tycker jag at tdet låter äckligt.
    men du kan ju inte veta att han spanar in.

jag har aldrig sett att min sambo kollar in tjejer, men nu den sista tiden  har jag kollat mkt på honom.
    och många många gånger ser det ut som att han fått syn på värsta bruden.
    så vänder jag mig diskret om, då kommer det nån som ser väldigt lustig ut, eller en gammal naken gubbe eller nåt.

du kanske uppmärksammar allt han kollar på, behöver inte vara så att han "kollar in" hennes häck.

• vadskajaghetadå
    Anonym (Äckligt) skrev 2009-07-07 03:50:21 följande:
    Ja han är klart och tydligt ett peddo, lämna honom. Usch säger jag bara. Stackars flickan, ett barn och en 40 årig "gubbe" hua
    men fan, hur kan du dra såna förhastade slutsatser efter ha läst så pass lite, eller har du inboxats med TS?
  • Anonym (Inte min karl)
    Digestive skrev 2009-07-07 00:56:55 följande:
    Verkligen finkänsligt. Bekräftelsebehov?Anonym (Inte min karl) skrev 2009-07-07 00:36:03 följande:
    Vem har bekräftelsebehov?....
  • Anonym (Inte min karl)

Anonym (Förskräckligt) skrev 2009-07-07 00:59:56 följande:

Det har många här :P Alltså bekräftelse behov! Osmakligt tycker jag... Eller starta en tråd för er lyckliga jävlar som vill gnida i andras ansikten!?
    Man kan också glädjas över att andra har det bra- och där med känna glädje istället för avundsjuka som gör att man minskar istället. Man väljer själv!

Man är sin egen lyckas smed!
  • Anonym (Bläää!)

Fy vad vidrigt. Äcklig karl du har. Ja man är peddo om man är nästan 40 år och tänder på ett barn på 13 som knappt fått bröst. fy fan!

• Lolilla

Anonym (Inte min karl) skrev 2009-07-07 10:18:37 följande:

Anonym (Förskräckligt) skrev 2009-07-07 00:59:56 följande:
    Man kan också glädjas över att andra har det bra- och där med känna glädje istället för avundsjuka som gör att man minskar istället. Man väljer själv!Man är sin egen lyckas smed!
    Så du menar att om du mådde skit och startade en tråd här; säg att din man hade varit otrogen med din bästa vän tex. Då menar du på fullaste allvar av att du skulle må bra av att det dök upp nån som berättade att "Vi har varit ihop i 20 år och min man skulle aaaaaaaaaaaaaaaldrif va otrogen, men det är nog bara för att vi har ett bra sexliv."
  • Anonym

man kan ju SE vuxen ut fast man är ung.
    jag hade bröst när jag var 11 och när jag var 13 såg jag flera år äldre ut.

Anonym (Bläää!) skrev 2009-07-07 10:22:06 följande:

Fy vad vidrigt. Äcklig karl du har. Ja man är peddo om man är nästan 40 år och tänder på ett barn på 13 som knappt fått bröst. fy fan!
  • Anonym (,,,,)

Jag förstår om man tittar på en tjej som visar upp sig. Tycker själv att 13 är väldigt ungt, rena barnet ju, men jag klädde mig utmanande när jag var 14 (men bara för att de söta killarna i 14-16 årsåldern skulle kolla, inte äckelgubbarna ). Om man däremot spanar in, blir upphetsad och faktiskt vill ha sex med henne är det äckligt.

Svar på tråden spana på en 13 åring