• Anonym (hjälp)

spana på en 13 åring

Vi har umgåtts med en annan fam. och i den fam finns en lätt utv störd flicka. Flicka söker sexuella bekräftelser och klär sig därefer. Inget konstigt egentligen då det inte är helt ovanligt. Men när vi bodde ihop under semestern så märkte jag att min sambo sökte sig till rum där hon var, blev alldeles svart i ögonen när hon barit borta en timme på kvällen och då pratat med några killar, sedan ser jag att han smygspanar på hennes rumpa när hon går förbi och övrigt när han tror han kan utan att upptäckas. det är en väldig skillnad på att spana och titta, titta får man göra bäst man vill anser jag, den andra anspäningen är en helt annan femma.
    Jag tillslut frågade sambon om han känner sig attraherad av flickan, han blir jättearg på mej viket jag förstår speciellt då jag i n'sta mening sa du är väl inte peddo? :( Sa så för att jag ville ge honom perspektiv på att det inte är ok. Sedan pratade inte han med mej och inte jag med honom, förrän vi bråkade igår, då han skrek att jag var svartsjuk på en 13åring. ööh ok, men det är så han ser på det och hela sit är mitt fel, hans handlingar vägrar han kommentera, utan fokuset är enbart på mej.
    har bett om ursäkt för att jag kalla honom peddo.

Spanar era män på 13åringar? är jag bara knepig eller?

• Svar på tråden spana på en 13 åring
  • Lolilla
    Anonym skrev 2009-07-06 18:47:56 följande:
    hur tar man reda på om någon är pedofil? Tänkte att du kunde tipsa så att vi sliupper långa dyra brottsutredningar och spaningar i sverige liksom.
    Du får nog ta och utveckla din fråga lite för jag fattar verkligen nada av vad du tramsar om.
  • Digestive

Möjligt men likväl så det ser ut.

Anonym skrev 2009-07-06 19:14:24 följande:
    Nu har du gått på modern "vetebnskap". Det ingår inte i biologilektioner det du pratar om.
  • carlsbergs

Hur vet du att flickan var 13 år, ts?

• Lolilla
    carlsbergs skrev 2009-07-06 20:33:48 följande:
    Hur vet du att flickan var 13 år, ts?
    Första meningen i ts "Vi har umgåtts med en annan fam. och i den fam finns en lätt utv störd flicka" tyder på att de känner familjen. Gissar på att det även är anledningen till att hon vet åldern på deras barn.
  • carlsbergs
    Lolilla skrev 2009-07-06 20:41:17 följande:
    Första meningen i ts "Vi har umgåtts med en annan fam. och i den fam finns en lätt utv störd flicka" tyder på att de känner familjen. Gissar på att det även är anledningen till att hon vet åldern på deras barn.
    Ha ha, ja sant.. Slarvläsning
  • Anonym (realist)

till ts: han hade inte blivit så arg om det inte fanns sanning bakom det du sa!
    annars hade han inte känt sej så träffad!

• Lolilla
    carlsbergs skrev 2009-07-06 21:00:07 följande:
    Ha ha, ja sant.. Slarvläsning
  • Ulf Harrys Farsa

13år eller ej, hur ser flickan ut? standard 13-åring? pinnsmal, plattbröstad och luktar tuggummi? då är det ju känsligt att titta. Är det så att hon kanske "ser ut" att vara 18 bast kan man ju inte anklaga nån
    (iofs visste han ju att hon var 13)

Tumregel när det gäller gubbsjuka:
    20-åriga killar gillar att kolla in 20-åriga tjejer
    40-åriga män gillar all kolla in 20-åriga tjejer
    60-åriga gubbar gillar att kolla in 20-åriga tjejer
    osv.....

• Lolilla

Anonym (realist) skrev 2009-07-06 21:03:55 följande:

till ts: han hade inte blivit så arg om det inte fanns sanning bakom det du sa!annars hade han inte känt sej så träffad!
    Nej precis. Om jag blev anklagad för att vara pedofil skulle jag inte ens bry mig...
    Eller?
  • Digestive

Resonemanget påminner om häxprovet - kasta ner en människa i en flod och flyter människan (läs: överlever) så handlar det om en häxa och sjunker människan (läs: drunknar) så handlar det inte om en häxa.

Jag hade också blivit upprörd över en pedofilanklagelse, speciellt från ett så nära håll som från min partner - så jag får väl rannsaka mig själv och gå till botten med det hela, för jag måste ju ha en pedofil läggning om jag reagerar så. Inte sant?

Anonym (realist) skrev 2009-07-06 21:03:55 följande:

till ts: han hade inte blivit så arg om det inte fanns sanning bakom det du sa! annars hade han inte känt sej så träffad!
Svar på tråden spana på en 13 åring