• Anonym (hjälp)

spana på en 13 åring

Vi har umgåtts med en annan fam. och i den fam finns en lätt utv störd flicka. Flicka söker sexuella bekräftelser och klär sig därefer. Inget konstigt egentligen då det inte är helt ovanligt. Men när vi bodde ihop under semestern så märkte jag att min sambo sökte sig till rum där hon var, blev alldeles svart i ögonen när hon barit borta en timme på kvällen och då pratat med några killar, sedan ser jag att han smygspanar på hennes rumpa när hon går förbi och övrigt när han tror han kan utan att upptäckas. det är en väldig skillnad på att spana och titta, titta får man göra bäst man vill anser jag, den andra anspäningen är en helt annan femma.
    Jag tillslut frågade sambon om han känner sig attraherad av flickan, han blir jättearg på mej viket jag förstår speciellt då jag i n'sta mening sa du är väl inte peddo? :( Sa så för att jag ville ge honom perspektiv på att det inte är ok. Sedan pratade inte han med mej och inte jag med honom, förrän vi bråkade igår, då han skrek att jag var svartsjuk på en 13åring. ööh ok, men det är så han ser på det och hela sit är mitt fel, hans handlingar vägrar han kommentera, utan fokuset är enbart på mej.
    har bett om ursäkt för att jag kalla honom peddo.

Spanar era män på 13åringar? är jag bara knepig eller?

• Svar på tråden spana på en 13 åring
  • Anonym

menar du att man bara får skriva om man håller med TS, fastän man inte alls vet vad mannen gjort?
    ja, det var ju bra hjälp...

jag förstår mycket väl att han blir arg och upprörd över att TS anklagar honom för 1) att "spana" på tjejen och 2) att vara pedofil, och jag ser inget av det som bevis på att han är skyldig.

glad påsk på dig själv

Anonym (Förskräckligt) skrev 2009-07-06 15:30:25 följande:

Okej, sen när vände denna tråden till att flyga på TS? Hon säker HJÄLP och sen kommer som VANLIGT präktiga FL mammor och märker ord!?!? Hoppas ni får uppleva det när ni vill ha hjälp någon gång. TS, jag tycker att det visst verkar som om din man haft några förbjudna tankar när han tittat på flickan annars skulle han inte reagera som han gjorde alls. Huruvida du känner bakom det är upp till dig, som du skriver så säger du ju att du inte förvrängt historien på något sätt vilket borde räcka för folk här tycker man. Sen är väll det ganska naturligt att man reagerar på svartsjuka, ilska, sorg etc inte för att det är förnuftigt utan för att man är sårad! Så prata med din man på en nivå där han inte känner sig hotad, utan som att "det är okej" för då kanske han kan säga som det är och mår han dåligt på det eller dylikt så kanske han skulle vilja prata med någon om det? Sen så hade jag aldrig låtit min 13 åriga flicka klä sig hur som helst oavsett vad eftersom det skickar ut signalerna att hon är äldre och kanske mognare för vissa saker en vad hon egentligen är. Säger itne att det gör det till hennes fel alls men föräldrarnas delvis! Sedan så folk som inte har vett på att hjälpa andra när dom ber snällt om det eller hålla käften, kan slänga sig i väggen och glad påsk! =)
  • Anonym (hjälp)
    Anonym skrev 2009-07-06 15:26:57 följande:
    Denna 13 åring är ju säkert utvecklad. Altså gått in i puberteten. Då är man visst Hebefil om man ska kallas nått. Men att bara titta kvalifiserar nog inte ens till det. Sen om hon klär sig utmanande och inbjuder med sexuella rörelser, inviter. Så funkar nog mäns reptilhjärnor så undermedvetet att man får sexuella tankar. Att sedan vårt utvecklade moderna tänkande har en gräns på 15 år (enligt lag) får ju din kille att säga till sig själv detta är fel. Men det är som stora bröst. Man kan inte låta bli att kolla lite. Även när man gillar små eg. Sen kan det nog va en grymt spännande förbjuden fantasi att ligga med henne. Men fantasier är ju faktiskt bara ens egna och än så länge inte straffbara.Så länge du inte straffar honom.
    Håller faktiskt helt med dej!
    Det är inte det som är grejen. Han får gärna fantisera men han spanar och så, det känns som inte ok när hon är så liten.
  • Anonym

Anonym (hjälp) skrev 2009-07-06 15:19:52 följande:

ok, men att han spanar då, det är ju det jag frågar.
    Alltså det är INTE ok att spana på en 13 åring om man själv är över 18 år.
    Kan man inte dra den gränsen själv så är det ju något fel...

Hon är ju bara ett barn! Och det syns tydligt i ansiktet att barn är barn!! det ska inte attrahera en fullt normal människa!! Det finns inget hos barn som är sexigt, snyggt, hett eller något överhuvudtaget man ska tända på.

Barn är söta, gulliga, mysiga och luktar så gott så man svimmar. Såna tankar ska man ha om barn! INTE att det är sexigt, snyggt, hett eller oj vad tänd jag blir!!
  • Anonym (Förskräckligt)
    Anonym skrev 2009-07-06 15:45:58 följande:
    Anonym (hjälp) skrev 2009-07-06 15:19:52 följande: Alltså det är INTE ok att spana på en 13 åring om man själv är över 18 år. Kan man inte dra den gränsen själv så är det ju något fel... Hon är ju bara ett barn! Och det syns tydligt i ansiktet att barn är barn!! det ska inte attrahera en fullt normal människa!! Det finns inget hos barn som är sexigt, snyggt, hett eller något överhuvudtaget man ska tända på. Barn är söta, gulliga, mysiga och luktar så gott så man svimmar. Såna tankar ska man ha om barn! INTE att det är sexigt, snyggt, hett eller oj vad tänd jag blir!!
    Nej men det hindrar ändå inte vuxna karlar från att bete sig som svin kan ja säga... När jag var 13 hade jag fler 30-40 karlar som bus vissla etc än pojkar i min egna ålder bara för att jag hade stora bröst. En karl höll mamma på att flänga till med en golfklubba på Liseberg för han stod bakom mig och skulle preciiis ta mig på baken med båda händerna. Om en så pass ung tjej får klä sig för utmanande (jag hade u-ringat och kände mig vuxen i det vilket i sin tur gjorde mig glad) så drar man till sig äldre män för män tänker i regel med picken när dom ser något som dom attraheras av istället för att tänka om igen att "undra hur gammal hon är?" Att man sen vill klä sig som en kvinna är ju för att man är så ung och vill utforska och för att man är ung och dum och det är då man ska ha föräldrar som säger åt en att klä sig efter sin ålder annars blir man inte behandlad som det heller. En tjejs egentliga ålder är skitsvår att säga när man är 12-18 där omkring.
  • Anonym (Bluark!)

Kan säga att många män tyvärr inte har någon som helst känsla för det "passande". Det finns oerhört många män lika gamla som min pappa som blir skitsnea på mig för att jag tackar nej till deras förslag. Och jag varken klär mig utmanande eller är så himla ung, jag är 37.
    Förslagen kan vara allt mellan en fika till att knulla. Fika kan jag visst göra om avsikten är just sällskap till fikat, men det är det sällan när det väl kommer till kritan.
    De verkar inte förstå att jag tycker det är äckligt och att jag inte alls attraheras av dem.

Min 14 åriga systerdotter kan komma hem, fly förbannad för att nån "jävla gubbe" (Vilket kan vara alla från 25 och uppåt )kastar lystna blickar på henne och inte ens har vett att vända bort blicken när hon blänger på dem utan istället "viftar med ögonbrynen" på ett uppskattande vis. Att de tycker hon är snygg är en sak, men att de tror att hon blir SMICKRAD av deras uppmärksamhet är för mig en gåta! De verkar inte fatta att de för henne är skitgamla och att hon blir äcklad.

Det jag vill säga med detta inlägg är att du måste få din sambo att fatta att han inte kan vara så indiskret och han nu ska dregla över denna unga flicka. Personligen skulle jag bli äcklad om min sambo gjorde detsamma.

Tyvärr, så kan man inte styra någons tankar och fantasier, men vanlig jävla hyfs tycker jag man kan kräva av vuxna.

• Anonym

JAg vet om en gift 44-åring som haft ett sexuellt förhållande med en 13 -årig tjej.....och hon var inte ens utvecklingsstörd. Det är väl sjukt så säg??

• Anonym (bla)
    Anonym skrev 2009-07-06 15:55:29 följande:
    JAg vet om en gift 44-åring som haft ett sexuellt förhållande med en 13 -årig tjej.....och hon var inte ens utvecklingsstörd. Det är väl sjukt så säg??
    Snarare han som är utvecklingsstörd...

Om du vet om detta förhållande - VARFÖR agerar du inte? Berätta för flickans föräldrar, mannens fru, myndigheterna, anything???
  • Anonym (Förskräckligt)

Anonym (bla) skrev 2009-07-06 16:00:50 följande:

Snarare han som är utvecklingsstörd... Om du vet om detta förhållande - VARFÖR agerar du inte? Berätta för flickans föräldrar, mannens fru, myndigheterna, anything???
    Hon kanske har gjort detta?
  • Lolilla

Män spanar på allt som har passerat könsmogen ålder. Åldern spelar ingen roll. Det är en instinkt. Syns bar hud kommer de att glo. Problemet din man har är snarare att han borde lära sig DISKRETION. Annars kanske flickans pappa (som också vet hur män fungerar) blir väldigt arg på din man.

• Lolilla
    Lolilla skrev 2009-07-06 16:06:25 följande:
    Män spanar på allt som har passerat könsmogen ålder. Åldern spelar ingen roll. Det är en instinkt. Syns bar hud kommer de att glo. Problemet din man har är snarare att han borde lära sig DISKRETION. Annars kanske flickans pappa (som också vet hur män fungerar) blir väldigt arg på din man.
    Däremot att han "söker sig till rum som flickan är i" och enligt dig verkar svartsjuk är i så fall inte normalt. Men är du säker på att det är vad du sett, eller tror du bara det eftersom du vet att han "spanar in" henne?
Svar på tråden spana på en 13 åring