• Anonym (hjälp)

spana på en 13 åring

Vi har umgåtts med en annan fam. och i den fam finns en lätt utv störd flicka. Flicka söker sexuella bekräftelser och klär sig därefer. Inget konstigt egentligen då det inte är helt ovanligt. Men när vi bodde ihop under semestern så märkte jag att min sambo sökte sig till rum där hon var, blev alldeles svart i ögonen när hon barit borta en timme på kvällen och då pratat med några killar, sedan ser jag att han smygspanar på hennes rumpa när hon går förbi och övrigt när han tror han kan utan att upptäckas. det är en väldig skillnad på att spana och titta, titta får man göra bäst man vill anser jag, den andra anspäningen är en helt annan femma.
    Jag tillslut frågade sambon om han känner sig attraherad av flickan, han blir jättearg på mej viket jag förstår speciellt då jag i n'sta mening sa du är väl inte peddo? :( Sa så för att jag ville ge honom perspektiv på att det inte är ok. Sedan pratade inte han med mej och inte jag med honom, förrän vi bråkade igår, då han skrek att jag var svartsjuk på en 13åring. ööh ok, men det är så han ser på det och hela sit är mitt fel, hans handlingar vägrar han kommentera, utan fokuset är enbart på mej.
    har bett om ursäkt för att jag kalla honom peddo.

Spanar era män på 13åringar? är jag bara knepig eller?

• Svar på tråden spana på en 13 åring
  • Anonym

jaha, du tyckte oxå hon såg äldre ut, är du oxå äcklig med behov att göra henne äldre+
    varför tolkar du hans reaktion så annorlunda mot din?

Anonym (hjälp) skrev 2009-07-06 14:40:13 följande:

ja, visst kan hon se äldre ut, men hon är inte vuxenlång, men har självklart kommit i puberteten. När jag såg henne först så tänkte jag att hon såg äldre ut, men inte när hon ställde sig upp.
    Anonym (hjälp) skrev 2009-07-06 14:34:59 följande:
    Vi samtalade lite innan om den här flickan och han sa att killar nog ufattar henne som lite äldre typ 16, och hon är lätt utvstörd med autismspektrum. En väldigt söt tjej. Jag finner det märkligt att han har behov av att göra henne äldre när hon snarare är yngre än sin ålder.
  • challe 1

Anonym (hjälp) skrev 2009-07-06 14:40:13 följande:

ja, visst kan hon se äldre ut, men hon är inte vuxenlång, men har självklart kommit i puberteten. När jag såg henne först så tänkte jag att hon såg äldre ut, men inte när hon ställde sig upp.
    förlåt har följt tråden lite. men hur lång är man när man är vuxen lång?
  • Anonym (hjälp)
    Anonym skrev 2009-07-06 14:40:09 följande:
    ingen som tänker att TS faktiskt kan vara svartsjuk utan grund och att han inte alls kollar på nåt onormalt sätt...?
    Ja, men hans spanande och ilska mot att hon träffar pojkar är väl inte beroende av mina känslor, för jag har inte fantiserat ihop det. Men jag kanske överreagerar, det är därför jag skriver och undrar vad ni har för referens på detta. tar även med mitt dåliga beteende.
  • Anonym

är era barn lika gamla så han borde vara rädd om dom om de träffar killar/tjejer? (eftersom du säger att han inte beter sig likadant med dom)

jag tror absolut du kan överreagera, kanske just för att DU inte vet hur du ska bete sig med en så ung tjej som är utmanande och upptäcker sin sexualitet.

Anonym (hjälp) skrev 2009-07-06 14:44:56 följande:

Ja, men hans spanande och ilska mot att hon träffar pojkar är väl inte beroende av mina känslor, för jag har inte fantiserat ihop det. Men jag kanske överreagerar, det är därför jag skriver och undrar vad ni har för referens på detta. tar även med mitt dåliga beteende.
  • Anonym (hjälp)

challe 1 skrev 2009-07-06 14:42:22 följande:

Anonym (hjälp) skrev 2009-07-06 14:40:13 följande: förlåt har följt tråden lite. men hur lång är man när man är vuxen lång?
    Förstår vad du menar:) Men det jag menar är att hon verkade större när hon låg men när hon reste sig såg man tydligt att det var ett barn. finns väl inget vuxen lång:=)
  • Anonym (hjälp)
    Anonym skrev 2009-07-06 14:46:46 följande:
    är era barn lika gamla så han borde vara rädd om dom om de träffar killar/tjejer? (eftersom du säger att han inte beter sig likadant med dom) jag tror absolut du kan överreagera, kanske just för att DU inte vet hur du ska bete sig med en så ung tjej som är utmanande och upptäcker sin sexualitet. Anonym (hjälp) skrev 2009-07-06 14:44:56 följande:
    Ja, men är hans beteende ok menar du?
  • Anonym

nu svarade du inte?
    jag menar att du kanske tolkar in saker som inte finns.

Anonym (hjälp) skrev 2009-07-06 14:48:44 följande:

Ja, men är hans beteende ok menar du?
  • Anonym
    Anonym (hjälp) skrev 2009-07-06 14:08:25 följande:
    Vi har umgåtts med en annan fam. och i den fam finns en lätt utv störd flicka. Flicka söker sexuella bekräftelser och klär sig därefer. Inget konstigt egentligen då det inte är helt ovanligt. Men när vi bodde ihop under semestern så märkte jag att min sambo sökte sig till rum där hon var, blev alldeles svart i ögonen när hon barit borta en timme på kvällen och då pratat med några killar, sedan ser jag att han smygspanar på hennes rumpa när hon går förbi och övrigt när han tror han kan utan att upptäckas. det är en väldig skillnad på att spana och titta, titta får man göra bäst man vill anser jag, den andra anspäningen är en helt annan femma.Jag tillslut frågade sambon om han känner sig attraherad av flickan, han blir jättearg på mej viket jag förstår speciellt då jag i n'sta mening sa du är väl inte peddo? :( Sa så för att jag ville ge honom perspektiv på att det inte är ok. Sedan pratade inte han med mej och inte jag med honom, förrän vi bråkade igår, då han skrek att jag var svartsjuk på en 13åring. ööh ok, men det är så han ser på det och hela sit är mitt fel, hans handlingar vägrar han kommentera, utan fokuset är enbart på mej.har bett om ursäkt för att jag kalla honom peddo. Spanar era män på 13åringar? är jag bara knepig eller?
    Nej de är inte normalt..
    Sen spanar min man inte på nån ålders grupp överhuvudtaget..Han ser men bryr sig liksom inte..Är väl för han har en så sexig fru{#lang_emotions_kiss}nej men jag spanar inte heller för jag har min man o lägger min kraft passiono attraktion på honom..om fler gjorde så skulle fler leva i samma relation längre
  • Anonym (Ja)
    puss skrev 2009-07-06 14:38:29 följande:
    som 15 eller?? fortfarande äcklligt. dessuton vET han att hon är 13.
    Ja, jag som nybliven tonårsföräldrer har alltid
    koll på hur, o vad min dotter klär på sig.
    Hittills har jag inte haft några sådana problem..
    Men, hon har looks min dotter, o har varit modell
    men, så klart killar tittar, men män, nej det tror
    jag inte.
  • Anonym (hjälp)
    Anonym skrev 2009-07-06 14:41:19 följande:
    jaha, du tyckte oxå hon såg äldre ut, är du oxå äcklig med behov att göra henne äldre+ varför tolkar du hans reaktion så annorlunda mot din? Anonym (hjälp) skrev 2009-07-06 14:40:13 följande:
    ja, har inte skrivit att han är äcklig, och utagerar inte någon handling, utan trodde bara at hon var något år äldre. ser inte att det skulle vara liknande överhuvudetaget som att göra såsom han och i det forumet säga så.
Svar på tråden spana på en 13 åring