• Anonym (hjälp)

spana på en 13 åring

Vi har umgåtts med en annan fam. och i den fam finns en lätt utv störd flicka. Flicka söker sexuella bekräftelser och klär sig därefer. Inget konstigt egentligen då det inte är helt ovanligt. Men när vi bodde ihop under semestern så märkte jag att min sambo sökte sig till rum där hon var, blev alldeles svart i ögonen när hon barit borta en timme på kvällen och då pratat med några killar, sedan ser jag att han smygspanar på hennes rumpa när hon går förbi och övrigt när han tror han kan utan att upptäckas. det är en väldig skillnad på att spana och titta, titta får man göra bäst man vill anser jag, den andra anspäningen är en helt annan femma.
    Jag tillslut frågade sambon om han känner sig attraherad av flickan, han blir jättearg på mej viket jag förstår speciellt då jag i n'sta mening sa du är väl inte peddo? :( Sa så för att jag ville ge honom perspektiv på att det inte är ok. Sedan pratade inte han med mej och inte jag med honom, förrän vi bråkade igår, då han skrek att jag var svartsjuk på en 13åring. ööh ok, men det är så han ser på det och hela sit är mitt fel, hans handlingar vägrar han kommentera, utan fokuset är enbart på mej.
    har bett om ursäkt för att jag kalla honom peddo.

Spanar era män på 13åringar? är jag bara knepig eller?

• Svar på tråden spana på en 13 åring
  • Anonym

hon kan väl SE äldre ut ändå, det är ju inte hans fel?

Anonym (hjälp) skrev 2009-07-06 14:34:59 följande:

Vi samtalade lite innan om den här flickan och han sa att killar nog ufattar henne som lite äldre typ 16, och hon är lätt utvstörd med autismspektrum. En väldigt söt tjej. Jag finner det märkligt att han har behov av att göra henne äldre när hon snarare är yngre än sin ålder.
  • puss
    Anonym skrev 2009-07-06 14:36:49 följande:
    hon kan väl SE äldre ut ändå, det är ju inte hans fel?Anonym (hjälp) skrev 2009-07-06 14:34:59 följande:
    som 15 eller?? fortfarande äcklligt. dessuton vET han att hon är 13.
  • Anonym

När jag var 13 träffade min kompis en gift man. dom hade hemligt förhållande länge och sen skilde han sig och nu väntar dom barn ihop.

• puss
    Anonym skrev 2009-07-06 14:38:32 följande:
    När jag var 13 träffade min kompis en gift man. dom hade hemligt förhållande länge och sen skilde han sig och nu väntar dom barn ihop.
    låter inte sunt.
  • Anonym (ler)

min sambo tittar på folk så ser han ut som om att han kommer mörda dom viken sek som helst......medans ja ler mot folk.......

men där imot har ja varit med om o se hur folk kollar på mig äldre män osv........

o deras fruar har reagerat osv.....

o dom har betet sig lika dant som din sambo dom förnekar osv.....

• Anonym

ingen som tänker att TS faktiskt kan vara svartsjuk utan grund och att han inte alls kollar på nåt onormalt sätt...?

• Anonym (hjälp)

ja, visst kan hon se äldre ut, men hon är inte vuxenlång, men har självklart kommit i puberteten.
    När jag såg henne först så tänkte jag att hon såg äldre ut, men inte när hon ställde sig upp.

• Anonym
    puss skrev 2009-07-06 14:39:34 följande:
    låter inte sunt.
    det vet jag inte så mycket om. men dom är gifta nu och som sagt väntar barn
  • Miamou
    Anonym skrev 2009-07-06 14:36:49 följande:
    hon kan väl SE äldre ut ändå, det är ju inte hans fel? Anonym (hjälp) skrev 2009-07-06 14:34:59 följande:
    Näe...men det är ju knappast hennes fel heller...hur "gammal" hon ser ut att vara är ju rätt ovesäntligt eftersom mannen VET hur gammal hon är.
  • Anonym (Förskräckligt)

Jag tycker det är läskigt när en vuxen man, en pappas omdöme går så käpprätt åt pipan... Du måste ju fått talat med din man på ett sådant sätt så han kanske tyr sig till dig istället för från dig. Han verkar ändå medveten om vad han gör och att det är fel och skäms kasnke med för det..? En 13 årig flicka är ett barn, visst att man börjar bli vuxen genom att äntra tonåren men hon är bara barnet. :/

Svar på tråden spana på en 13 åring