Inlägg från: FlowerPowerMama |Visa alla inlägg
  • FlowerPowerMama

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-28 16:20:59 följande:
    Det går inte att göra fond i Bubblis rum Hon har liksom hel garderobsvägg på den väggen som skulle blivit fond
    Aha, så synd...Men tapeten var iaf urfin!
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    LJ2 skrev 2009-07-29 22:13:56 följande:
    nån som behöver kavatsandaler?? coop i jkpg har 75% på massor.. de kostar 449 ord pris... så inte dyra nu.. fanns både rosa o blå kvar, en hel del.. nåt enstaka vita par.. (jag köpte 2 par rosa, till nästa sommar.. i 2 olika stl för o gardera mig)de hade kläder med på 75%.. bra dagis inte va rädd om kläder typ.. =)
    Åhh, hade jag velat ha! Här har de slutat att ha sån rea, fyndade jämt sandaler till året efter förut, men förra året var det stopp med det och Coop här tar fram sandalerna nästa år igen...
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    Tjollabolla skrev 2009-07-29 22:27:33 följande:
    Uhh ja när vi bodde på campingen för 2 veckor sen var det kö heeela vägen från campingen till Kolmården på morgonen. Sååå dryyygt!
    Vilken tur för oss att vi åkte dagarna innan midsommar då, inga köer alls fast större delen av parkeringen var full.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    LJ2 skrev 2009-07-29 22:33:33 följande:
    hmm.. vilken stl o färg letar du då?? jag shoppade 23 o 24.. köpte 21 i gympaskor åt henne nu, så hon borde kunna ha nåt av de paren (fanns inte mindre heller)
    27 skulle kanske storfotade lilltjejen ha nästa år...Färg oviktig, men hon skulle nog svimma för ett par rosa.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    karmasus skrev 2009-07-29 22:35:15 följande:
    shoppingtips! De har bla Nova Star.Hej alla goa' Kunder!"Imorgon kommer vi köra igång vår REA!Men nu har du chansen att Tjuvstarta redan ikväll!Det är bara att logga in på www.kidzshop.se lägga önskad vara i varukorgen så dras rabatten av automatiskt!www.kidzshop.se "(inte min shop)
    Tackelitack! Blev ett par NS sand-byxor och lite Duns.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-29 22:45:40 följande:
    Vad är rabatten hos kidz?
    50%
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    solouniko skrev 2009-07-29 22:48:23 följande:
    gäller det bara på barnkläder och sånt eller?
    Vet inte, kollade inget annat.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    solouniko skrev 2009-07-29 22:55:33 följande:
    Ok, men det lär väl knappast gälla på bugaboos grejer  Lite väl önsketänkande kanske..
    Skulle tro att det är mest önsketänkande.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    LJ2 skrev 2009-07-29 22:56:28 följande:
    dom e rosa o vita.. mina 24 är 15,2 innermått.. *har ett riktigt mått nu, råkat skaffa det.. oslagbart när man har 3 barn!!!!*23 är 14,6.. så skiljer 6 mm.. borde väl vara lika mycket skillnad till nästa stl med då va?? tänkte så du får ett hum ca.. =) syrran bor i jkpg (jag bor 3 mil utanför, men e inne ofta) o jag tipsade henne nu ikväll om rean, så tror hon åker o kollar snart.. ska jag hålla knas?? o köpa om jag hittar/får tag i på nåt sätt?
    Jaa, men då borde 27 funka. Hon har 15 cm långa fossingar nu, storlek 25 på sandalerna i år, storlek 26 var för stora.
    Får jättegärna köpa om du hittar några, och är de rosa/vita blir iaf ungen glad!
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    LJ2 skrev 2009-07-29 23:03:25 följande:
    ska kolla/prata med syster under morgondagen.. eller mamma.. eller andra/tredje syrran..  OM jag hittar så ska det nog ordna sig.. dom brukar försvinna fort när folk får reda på rean bara.. men jag va ju där när hon lappade nu ikväll så.. =) tills morgondagen kan inte alla försvinna tror jag.. men kollar =))
    Ja, ingen fara om de inte finns, precis som Snigelinas tjej så används mest foppisarna när jag tänker efter...Men som finskor vore det skoj att ha iaf.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14