Inlägg från: FlowerPowerMama |Visa alla inlägg
  • FlowerPowerMama

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-08-03 19:11:28 följande:
    399 för baby kläningen. helt okej faktiskt. minns inte vad jag gav men typ 420 eller nått
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • FlowerPowerMama
    LA Woman skrev 2009-08-03 19:01:09 följande:
    Felicia i regnbåge anno 2007
    Tack snälla!
    Den ser precis ut som den jag fick hem idag som enligt butiken ska vara från 08...Visst är den gröna randen gräsgrön på Fs overall?
    tycker att 08:ans var mörkare och som någon sa så hade den ju lila i sig.

Dags att maila butiken igen!
  • FlowerPowerMama
    LA Woman skrev 2009-08-03 19:27:12 följande:
    Ja det låter som du fått en 07:a!! Jag hade ifs varit glad om jag fått en ny 07:a Är ju på jakt efter en sån
    Joo, den är ju kanonfin men alldeles för stor, skulle behövt en 98:a då istället men tog ju 104 i tron att det var en 08:a...Nu ska jag ta en ny overall istället, gillade den mossgröna färgen på årets regnbåge.
  • FlowerPowerMama
    Smultronbullen skrev 2009-08-03 20:19:55 följande:
    En fråga om Plastisocks leggings. Om det är 92 som gäller i byxor, funkar 86/92 då? Är 98/104 gigantiska? Inte danskt men ni har ju koll...:)
    86/92 räcker absolut, Plastisock är stoooora i storlekarna tycker jag.
  • FlowerPowerMama
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-04 16:50:53 följande:
    Lite tidigt jag vet
    Velour.

Du är ute i god tid iaf!
  • FlowerPowerMama
    svischan skrev 2009-08-05 20:42:26 följande:
    Hejhej!!Har precis kikat i BT och sett massa nya fina kläder på söööta barn=) Jag tyckte att tunikan LillRonjas tjej har är totalt underbar, det är nog det enda jag vill ha ur höstkollektionen. Vet ni var man kan hitta en sådan i stk 110???Hur går T nu för tiden? Jag la ut lite härom dagen, men dt är juh inte så att pengarna trillar in direkt...
    Jag la ut lite igår och håller på idag, fick iallafall 5 köp nu igår och några bud, men jag har långa auktioner så jag förväntar mig inga bud nu direkt.
  • FlowerPowerMama
    Zvartaliljan skrev 2009-08-06 14:27:55 följande:
    Hej hej. När man ska sälja vinteroverallerna o det nu, vart är bäst att lägga ut det? Blocket, fls köp o sälj eller tradera??
    Tycker att de verkar gå bra på T redan nu.
    Jag har lagt ut mina vinterkläder på Blocket, mest för att se om de gick att få iväg redan nu, annars blir det T vid löning, och en del har hört av sig.
  • FlowerPowerMama

*GLAD* Fick nyss samtal från butiken som sålde en Molo overall till mig och angav att det var en 08:a när det i själva verket var en 07:a. Hon skulle beställa en av årets overaller till mig nästa vecka (var visst nån mässa nu så rätt folk gick inte att nå) för samma pris som jag köpte första overallen för!

Tummen upp för service minded folk!

• FlowerPowerMama
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-06 15:18:33 följande:
    Å det va väl snällt
    Jaa, det var himla snällt, hoppas bara att det funkar som det ska nu då.
  • FlowerPowerMama
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-06 16:16:49 följande:
    Kommer hon växa i en overall i 104 denna vinter? Va tror ni?
    Hon får växa på bra isåfall! V är säkert 96 cm och får ha 104 i sin overall i år, hon hade 98 i vintras då hon var som Ida och något kortare. 98:an funkar absolut fortfarande, men knakse inte hela vintern...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14