Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-24 20:43:03 följande:
    Ja nu lessnade jag!! *strulköpare* Såg just din bild i bildis.. Har ni provat lurvisen? Blir det mycket glipa vid öron tex?
    ja vi har provat den men bara som hastigast..tyckte inte det blev så jättemycket glipa. Försökte även få på honom en storlek 1-2 i affären och det gick typ inte alls. Den var riiiktigt trång att få ner på huvudet på honom.
    Kan tyvärr inte erbjuda bild med den på just nu eftersom han sover
  • FL Lisa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-24 20:48:27 följande:
    Å då kan vi nog inte ha en 1-2 år här heller.. Ska nog prova en 3-5 år sen med en hjälmis under
    låter som att det kan bli riktigt bra.
  • FL Lisa
    Stormis skrev 2009-09-05 19:35:02 följande:
    Men hallå alla förresten, vad har hänt här idag? . Gapar ju tommare än hålet i plånkan .
    hej hej! ja jag började just också fundera. Fick lite tid över och tänkte roa mig med att kika igenom lite trådar men här har det inte hänt mycket på hela dagen.

det kan väl inte vara så att alla andra har liv utanför FL också?
  • FL Lisa
    Stormis skrev 2009-09-05 19:42:48 följande:
    Va? Vad menar du? Sitter inte alla här jämt och väntar på nya inlägg
    tydligen inte

men bara för att jag sa så så måste jag också avvika en liten stund...har 3 barn att slänga isäng här nu
  • FL Lisa
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-05 21:03:24 följande:
    Tara ligger i min famn och tittar på alla grattis  eeeuiush-- tack säger Tara 
    hej tara! Haft en skoj födelsedag?
  • FL Lisa
    Buttelina skrev 2009-09-06 18:13:52 följande:
    vilken klyddig! ingen bild och så endast avhämtning
    nä..och dessutom är säljaren ny på tradera så inga omdömmen där inte och ingen beskrivning av varan heller. Man får ju inte ens veta om det är en lurvoverall eller en vinteroverall
  • FL Lisa
    1 och 1 är 3 skrev 2009-09-06 18:13:09 följande:
    Gokväll tjejer! Spanade in BT, kan int ekommentera alla men såååå mycke fint!!!!! Blir ju avis på allt roligt ni shoppat! Kikar in en snabbis bara, har lagt T för natten nu... feber och lite smått gnällig å de är igentligen min första arbetsdag imorgon... får se hur de är i morgon när vi vaknar. Nu ska jag städa hela huset, visning nr 3 OCH 4 i morgon.
    jobbig med en sjuk liten T. Hoppas hon frisknat på sig till imorgon. Ha så skoj ikväll
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14