Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-08-01 18:48:47 följande:
    JA där hade man velat göra en djupdykning. Måste rensa lite till i garderoberna här med. Ganska roligt med T igen nu.
    ja det hade ju varit som julafton att få rota runt i den högen

roligt med T? då kan du få slänga ut lite grejer åt mig också. Jag har inte så mycket att sälja nu..bara några få saker så det borde inte vara så jobbigt men ändå kommer jag mig aldrig för att lägga ut det
  • FL Lisa
    lillronya skrev 2009-08-01 18:53:27 följande:
    NÄ det är INTE roligt att lägga ut det och packa det. Men det är roligt att få påfyllning på kontot.
    haha..ja pengar är ju aldrig fel.
    Fick du förresten sålt något du hade i din "till salu"-mapp eller fungerar det inte med en sån. *försöker på alla sätt komma undan att behöva lägga upp saker på T*
  • FL Lisa
    Stormis skrev 2009-08-01 19:24:20 följande:
    Va? Så du var i mina trakter iaf???? Din buse! Förresten - kotröjan på T: var sitter fläcken???
    nänänä..försök inte sno min tröja nu
    Duntoffla skrev 2009-08-01 19:23:02 följande:
    Haha...du är inte ensam
    tråkigt med vädret..men kan tänka mig att det var rätt skönt att vara iväg en sväng iaf. Hela familjen samlad utan massa jobb och grejer hela tiden.
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2009-08-01 19:29:26 följande:
    Ja, det kunde varit bättre men som sagt, skönt att bara komma bort och slippa fixa med saker här hemma som det så lätt blir. Vi hann trängas med folk på Gekås också
    gekås låter härligt...inte just biten med att trängas men att få shoppa lite. Vad blev det för skoj där? Jag önskar jag bodde närmare...deras skalkläder verkar ju helt okej och lite leksaker till bra pris hade också suttit fint.
  • FL Lisa
    H I L L A skrev 2009-08-01 20:14:42 följande:
    mmmm... får magont av det här....men har bara mig själv att skylla
    jag skulle absolut maila och fråga...overaller känns ju som att det inte borde vara något problem. Det skulle väl shoppen beställt in ändå och det känns ju som att det inte borde vara så värst svårsålt för dom även om dom får två till
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2009-08-01 19:35:38 följande:
     Det blev softshell jackor till hela familjen plus en extra till N, Fisher price leksaker till födelsedagar och jul, lite vantar, långkallingar, underställ (till N), spel, hygienprylar, DVD-filmer (till N eller kompisar), ngn bok och "lite" annat smått och gott. Hade vi haft mer plats och pengar skulle jag nog tänkt till inför jul och födelsedagar mer.
    låter som en mycket lyckad shoppingrunda. Kanske är tur att jag har lååååångt dit annars hade jag nog varit mycket fattig nu
  • FL Lisa
    nikki2006 skrev 2009-08-01 20:29:31 följande:
    hej Lisa Alvin har ju blivit en såååååååå söt kopia av dig vännen. Kul att se lite bilder på sötnosen
    Hej hej! tack!
    Såg dina fina sötnosar i BT också. Måste bara säga att de lila linnena från NS är otroligt snygga...dina små passar superbra i dom.
  • FL Lisa
    nikki2006 skrev 2009-08-01 20:33:18 följande:
    Tack så mycket, de är de nya favoriertna här hemma. helt underbart fina faktiskt. Var lite skeptisk först men nu äger jag 4 i olika storlekar hi hi. Hur är det i norr???
    smart att skaffa olika storlekar...annars stå rman där helt plötsligt och bara MÅSTE ha fler och så är dom slut i varenda liten shop. Hade jag haft en flicka hade jag också köpt på mig lite såna...men Alvin passar nog inte så jättebra i just ett sånt

Livet uppe i norr är bara fint...jag jobbar mest hela tiden men det är rätt skönt att tjäna lite pengar för en gångs skull. David och Alvin är i stockholm nu och har lite semester.

Hur är det nere i söder då?
  • FL Lisa
    nikki2006 skrev 2009-08-01 20:43:51 följande:
    Du kan ju alltid köpa och ha på när ingen ser hi hi Åker de på semester utan dig? Är allt bra mellan er? Förlåt om jag snokar. Ja att det känns som att man arbetar hela tiden känner jag till väl, suck
    haha...nja jag får väl producera lite tjejer framöver så jag kan shoppa en sån ist
    Jadå allt är bara finfint. Men David och Alvin är lediga i 9 veckor i sommar medan jag jobbar hela sommaren så dom har passat på att åka en vecka till stockholm nu för att hälsa på davids föräldrar. Jag jobbar ändå hela helgen nu så jag är inte mycket till sällskap här.

Men vi ska åka på en liten minisemester hela familjen till kolmården samt en tur till stockholm i mitten på augusti. Ska bli jätteskoj.
    madebyinferno skrev 2009-08-01 20:43:30 följande:
    Måste bara fråga, är inte de kläderna ni shoppar ganska dyra och vad gör ni med fläckar och liknande som inte går bort/laga, gråter ni blod vid missöden?? Missförstå mig rätt nu, detta är ingen kritik utan bara en ärlig undran
    Än så länge har jag inte behövt gråta över förstörda kläder..men visst blir det en del fläckar. Dock har de allra flesta gått bort med lite fläckborttagningsmedel.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14