nikki2006 skrev 2009-08-01 20:43:51 följande:
Du kan ju alltid köpa och ha på när ingen ser hi hi Åker de på semester utan dig? Är allt bra mellan er? Förlåt om jag snokar. Ja att det känns som att man arbetar hela tiden känner jag till väl, suck
haha...nja jag får väl producera lite tjejer framöver så jag kan shoppa en sån ist
Jadå allt är bara finfint. Men David och Alvin är lediga i 9 veckor i sommar medan jag jobbar hela sommaren så dom har passat på att åka en vecka till stockholm nu för att hälsa på davids föräldrar. Jag jobbar ändå hela helgen nu så jag är inte mycket till sällskap här.
Men vi ska åka på en liten minisemester hela familjen till kolmården samt en tur till stockholm i mitten på augusti. Ska bli jätteskoj.
madebyinferno skrev 2009-08-01 20:43:30 följande:
Måste bara fråga, är inte de kläderna ni shoppar ganska dyra och vad gör ni med fläckar och liknande som inte går bort/laga, gråter ni blod vid missöden?? Missförstå mig rätt nu, detta är ingen kritik utan bara en ärlig undran
Än så länge har jag inte behövt gråta över förstörda kläder..men visst blir det en del fläckar. Dock har de allra flesta gått bort med lite fläckborttagningsmedel.