Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

nikki2006 skrev 2009-08-01 20:54:48 följande:
    oj då är det syskonplanering på gång Kan faktiskt vara skönt att vara själv någon gång ibland, speciellt när man jobbar mycket, eller hur. Vad skönt att det inte var något mer allvarligt Kolmården låter ju ur mysigt, ni får ha det så kul. Nu skall jag slagga snart. Även om vi bara setts en gång så saknar jag dig ibland, är inte det lite konstigt hi hi.-D
    nja...än trivs jag lite för bra med att jobba för att det ska vara riktigt dags för syskon...men jag hoppas väl att det blir fler om inte allt för länge.

Sov så sött! Jag ska nog sätta mig i soffan och slappa lite innan det är dags för mig också att sova.
  • FL Lisa
    solouniko skrev 2009-08-02 20:54:43 följande:
    Nä, men de är ju såå fina och jag måste nog köpa en pussel iallafall. För lite varmare dagar  Och en i lurv.. Jag trodde de skulle komma nu i veckan, men de gjorde de visst inte så jag hoppas på nu till veckan! På houseofkids.dk tror jag de hade någon lurv rånis, kolla där hur de ser ut!
    det lät som något riktigt spännande...men jag hittade ingen på houseofkids. ligger dom under ytterkläderskategorin?

lillronya - är du kvar här? du råkar inte veta något om storlekarna på NS t-shirtar...den blåa prins...
    eller någon annan här som kanske vet
  • FL Lisa
    lillronya skrev 2009-08-02 21:09:53 följande:
    Smet iväg och satte färg i håret på Michaela, bara. Har ingen NS-tshirt, tyvärr.
    okej..tack för svar. det var bara så konstiga storlekar på t-shirtarna. finns visst i 80/86 och 92/98 och det första låter ju som att det kan vara lite litet medan det andra låter väl stort Nåja jag får chansa helt enkelt.

Vilken färg blir det på håret?
  • FL Lisa
    lillronya skrev 2009-08-02 21:15:36 följande:
    De tröjorna som funnits innan har varit stora i stl har jag hört. Är nog så... Det blir kastanjefärg på håret.
    låter snyggt. jag skulle också behöva sätta lite färg i mitt hår
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-02 21:16:04 följande:
    Jag tycker NS t-shirtarna är små i storlekarna.
    okej...tack för svar. då får jag nog satsa på den större storleken
  • FL Lisa
    lillronya skrev 2009-08-02 21:18:33 följande:
    Så olika det kan vara. Eller så är det jag som har för mycket NS. JAg tycker hoodarna är normala. Wct är lite stora. T-dhirtarna har jag inga av, som sagt.
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-02 21:16:54 följande:
    Hoodarna är stora men t-shirtarna små/tighta (tycker jag iaf).
    haha...som vanligt med alla märken. Helt hopplöst att shoppa på internet när alla märken har vissa plagg som är små i storlek och andra som är stora..och det skiljer från säsong till säsong. Nåja nu blev det en t-shirt i större storleken...någon gång kommer den ju passa
    tack för svar om storlek iaf!
  • FL Lisa

godkväll i tråden!

kexchoklad skrev 2009-08-03 21:24:11 följande:
    Jag måste bara fråga apropå harmens jeansen. Har era hållt bra? Mina har gått sönder där sömmen på bakfickorna slutar. Vid alla fyra sömmar. Jag kan inte fatta hur det har gått till. Jag har aldrig varit med om att byxor har gått sönder på det sättet. De var dessutom bara använda ca 4 ggr..
    jag har inte haremjeansen just men två andra par NS som har släppt på olika ställen i sömmen...ingen utav byxorna är använda många gånger
  • FL Lisa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-03 21:19:56 följande:
    Hon tycker inte det.. Bara vråååålar " ta bott dem byssena, dom e sååååå håda på mina ben"
    åh..men då kan ju bubblans byxor flytta norrut
  • FL Lisa
    Stormis skrev 2009-08-03 21:27:28 följande:
    Ha! Det blev dyrt, men jag ninjade i SISTA sekunden utan att ha koll. Gött mos!!! www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=9602...
    grattis till den snyggingen!

Angående din bild så har jag kikat lite på den. Verkligen en underbar bild och håret på din lilla sötnos är jag bara för underbart...dock är det rätt svårt att frilägga det håret från bakgrunden så jag vet inte om jag kommer lyckas fixa det..men tänkte göra ett försök imorgon.
  • FL Lisa
    kexchoklad skrev 2009-08-03 21:29:40 följande:
    Då kanske de inte är så bra då. Jag har ett par ns jeansshorts också som har släppt lite vid en söm mitt på rumpan också. Eller eg är det inte sömmen utan tyget som har gått sönder lite alldeles bredvid sömmen. Så trist! Shortsen har vi därmot använt mycket så det kanske är slitage. Men jeans brukar ju inte gå sönder så lätt. Trist!
    nej jag blev också lite besviken när dom gick sönder.
    dom här har släppt i en söm bak på mudden i midjan
    IMG_8155.jpg

och här har en söm släppt mitt på benet
    IMG_5881.jpg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14