• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-09-02 13:49:21 följande:
    Hej tjejer!! Någon som har erfaranheter av denna säljaren, vann denna aktionen och den är betald och jag har mejlat 2 gånger och frågat om den är postad men inget svar från henne vad gör man ?? www.tradera.com/Helt-nytt-MOLO-dalmatin-linne...
    Henne har jag handlat av även om det var länge sen. Var inga problem alls.
  • Helle
    Everlonn skrev 2009-09-02 20:48:39 följande:
    Ja, den är jättefin!! En mössa i rosa appelfield följde med hem oxå
    Jag håller också med Suuperfin. Både den blå och rosa

Hej hej förresten
  • Helle
    nikki2006 skrev 2009-09-02 21:01:31 följande:
    Jag har shoppat 2 fleece overaller idag
    Ooo, vilka?
  • Helle

Är sugen på att köpa den bruna lurven till Philip (har inte fått tummen ur än), är den fin i r l?

• Helle
    Everlonn skrev 2009-09-02 21:05:10 följande:
    Kolla in!! Såååå mycket fint i denna kollektionen!! plastisock.com/
    Jaaaaaaaa, jag bara längtar och väntar! Dåligt med post och paket här idag
  • Helle
    Everlonn skrev 2009-09-02 21:12:32 följande:
    Trist att vara paketlös Har du sett gympapåsarna?? Sååå coola!! Och det där printade är så tufft! Men nu är jag helt utfattig Har shoppat hej vilt på sistone känns det som   Så Det slank bara med ett par rosa tights och en kronmössa från B&R..
    visst slinker det med saker så lätt ibland.

Nej, har inte sett live, men har hela katalogen här

Ja, inte ett endaste paket hittade hit, väntade både på lurv och velour och stooora kartonger, men inget Trist dag.
  • Helle
    isako skrev 2009-09-02 21:36:04 följande:
    Ohh var o sniffade på bebis idag.. Uuundebart. Min arbetskompis fick en liten Oliver för 4 veckor sedan. Han var sååå liten. Nuu var han ungefär som när Miriam kom haha. Men guuud vad de luktar gott! Hoppas på det, naturligtvis är dom ju slut bara för det haha Förresten ngn som haft Plastisoc o vet hur de är i strlk?
    Jajamän, det har vi haft. Det varierar lite beroende på vilket plagg man önskar.

Har sett dig i OM tråden och blev så inspirerad. Jag är ung samma size och har trott att jag inte skulle kunna ha kläderna, men nu ska jag nog ut och prova minsann.
  • Helle
    isako skrev 2009-09-02 21:45:17 följande:
    tänkte på långärmad tröja till Isak, klänning o tigthts till Miriam. Skall man ta normala strlkarna eller upp/ner i strlk? Ohhh det finns ingen bättre boost för självförtroendet likt den man får när man tar på sig OM! Äääälskar OM. Sitter just nu o bråkar med mig själv om att jag INTE skall shoppa mer! haha Går så däääär...
    Tightsen är långa, men i och med att det går att vika upp/ner muddarna så räcker de länge. Gå inte upp i storlek där. Nu har jag inte sett de långärmade tröjorna men t-shirtsen var normala i storlek (lite breda). phili har 98/104 och är 106 lång. Fungerar fortfarande, men växer han lite till så kommer den bli för kort. De klänningar jag har sett har varit normala. Bodysar brukar vara stora i storlek.
  • Helle
    lillronya skrev 2009-09-02 22:35:45 följande:
    Vilka fina namn!! Jag heter Anna Helena
    Hihi, läser tillbaka lite. Det heter jag också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14