Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

1 och 1 är 3 skrev 2009-08-11 09:23:33 följande:
    God morgon tjejer!!MANNEN har lämnat och här sitter FRUN Vi har haft en underbar helg och de känns sååå härligt att ha dubbla ringar på fingret Allt bra med er alla!?
    Grattis {#lang_emotions_cheers}!
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Incommunicado skrev 2009-08-11 09:56:19 följande:
    pratar vi softshell eller vinteroverall? Inte hängt med från början...min grabb är ca 80 cm men jag upplevde att förraårets Molovinteroverall i stlk 86 börjades växas ur redan i våras. Han har nu fått stlk 92, återigen från förra årets kollektion. De kanske diffar i stlk som de tidigare gjort från år till år.
    Softis . Jag har provat 80 också och det fanns ganska gott om "greppbart grenutrymme" i den med. Iaf på Karla. Men det kändes lite sjukt att köpa 80 till en tvååring så jag tog 86. Känns helt orimligt att den skulle hinna bli för liten, men man vet ju aldrig. Större kan jag inte köpa nu, då får det hellre bli ett akutköp om hon växer ur denna.
  • Stormis
    Incommunicado skrev 2009-08-11 09:59:43 följande:
    idag har jag lovat mig själv att börja lägga ut mina molosar på T. *iväg och ska börja fota*
    Oh, då får man hålla span då. Ikväll? Själv är jag mitt i min 2-veckorsperiod så det är ganska dött. Nu ligger väl de flesta mitt i allt och syns ganska kass... Funderar på att dra igång en ny lista ikväll med iaf. Men det är en sån otäck enkronas. Jag blir så nervös över dem...
  • Stormis
    Pimm skrev 2009-08-11 10:08:31 följande:
    Ohh vad bra med en bild, du är guld värd:) Ja det var svårt det men jag får nog gå på din linje och ta en 86.a. Så fin din tös är! Har precis fått min i säng igen så nu kan mamsen sitta och leta kläder på webben..kul:)
    Det är därför den här tråden är så bra .
  • Stormis

Kikar bara in igen och säger att baby puzzelbyxor/leggings finns på Mello i Vbg. Ring så skickar de säkert. De skickade fraktfritt till Butte när hon skulle ha tag i badgesleggingsen.
    (inte min butik, bara bor i stan)

• Stormis
    JuliaochNelly skrev 2009-08-11 11:41:17 följande:
    Måste bara kolla lite är det bara jag som tycker det är lite svinigt med 499 kr för lurv brallorna ? det blir ju tusen kr för ett helt sett och en lurv overall kostar typ hälften...
    299 ska de ju kosta?
  • Stormis
    JuliaochNelly skrev 2009-08-11 11:51:12 följande:
    hehe LLM har gjort en liten miss där ett par av deras byxor kostar 499 jag såg sen nu när du sa det att dom andra kostar 299...hihi mejlade nyss dom om det. Jag tycket väl att 499 var rena rånet
    . När tror du förresten att du har möjlighet att posta MAT-anoraken? Är lite nyfiken bara, annars ingen brådska {#lang_emotions_tongue_out}.
  • Stormis
    JuliaochNelly skrev 2009-08-11 12:15:34 följande:
    Jaaps igår sen den kommer nog idag
    Tjo ho!
    Då borde den vara här inom en timma. Rapporterar så snart jag har den .
  • Stormis
    camilladahlquist skrev 2009-08-11 15:15:25 följande:
    någon som vet när molo utslag är???
    Ryktas om att det inte ska vara någon förrän till våren. OM det blir i höst så slöppr datumet inte förrän ca en vecka innan. Förra året var det i början av november. I våras i maj.
    Pimm skrev 2009-08-11 15:19:27 följande:
    Have fun!! Min syster var där i lördags och hon sa att det var en upplevelse av dess like:) Finfin shopping!
    Jag var med där. Över förväntan måste jag säga, men inte så personligt direkt. Men kul att ha fått se!

Puh, nu har jag hämtat mina 300 mailingbags. De såg kanon ut! Nu blir det ännu roligare att sälja ju .
  • Stormis
    Pimm skrev 2009-08-11 15:36:57 följande:
    Ohh vad glad jag blev! Klickade i BoR Molo softshell overall svart och molo vantar moss, precis vad jag letat efter på ett och samma ställe. Men gudars vad man får jaga runt bland webbshopparna, tur man har en son som sover mycket så man hinner med det också..hihi
    Vilken stl blev det nu då?
    Pimm skrev 2009-08-11 15:34:48 följande:
    300!! ohh holy moses vad du ska sälja, jag tog bara 50 st på ett T köpnu:)
    Snål-jag vill inte ta betalt av köpare på Tradera och då tycker jag att ca 1 kr per påse är lagom att bjussa då. Ju fler man köper desto billigare . Var liksom lika bra. SÅ har man. Ett tag .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14