Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Ha ha soppa= Shoppa

• Everlonn

Åååh Butte, du knep fina lurven på TS som snälla Isako försökte hjälpa mig att köpa{#lang_emotions_cry} *gråter*

Hon visste inte att slå till var samma som köp-nu Men nu har vi lärt oss det till nästa gång

Ta hand om fiiiina lurven och skicka den till mig när du är färdig med den!!!

• Everlonn
    Buttelina skrev 2009-08-16 15:09:29 följande:
    FÖLÅÅÅT tyckte den var skitfin!
    Jag oxå! Superfin! Ta väl hand om den
  • Everlonn

Micke får inte in några lurvbyxor till mig Har tydligen ruskig otur med allt jag vill ha just nu!

Gahh!!!! *skriker av mig*

Missade IdaT overallen i 98 på T för jag var på semester och inte har det kommit fler på T

Missade fina lurven på Ts

Vill ha lurvbyxor i hallon och så får Micke inte in dom!{#lang_emotions_cry} *blä*

Någon som vet vart lurvbyxor i 92 finns? De i hallon och de lila...

• Everlonn

Turen verkar ha vänt Hittade precis eldtightsen som jag ville ha men som inte kom!!! I Kristianstad!! Jihoooo!!!! Superglad{#lang_emotions_sunny}

• Everlonn
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-17 14:50:35 följande:
    fina bilder i BT  everlon snygg kombi med regnbåge och badges byxor  .Liljan  söt Maia är i den klänningen  är det askungen eller vilken figurs klänning är det ?
    Tackar

Fina Tara i BT! Gillade turkosa lurven som du köpt oxå, funderar starkt på en sån

Är så dålig på att kommentera bt{#lang_emotions_embarassed} Alla barn är så söta och har så fina kläder så får alla ta åt sig!!
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-08-17 16:23:41 följande:
    Inte Tjolla men visst heter den Barnlek eller något sådant
    Ja, det gör den nog Tackar!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14