Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Rackans oxå, svågern åker inte förbi centrum   Usch hur ska jag nu få tag på dryckerna?

• Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-08-07 10:27:44 följande:
    Godmorgon! Kikar in en snabb stund innan vi ska sticka till stranden. Idag (min födelsedag) fick jag frukost serverad och Felipe har bokat spa för mig på måndag med helkroppsmassage för gravida Undrar bara om jag får bada bubbelbad nu?? de har ju såna härliga utetunnor som bubblar...det är väl ingen fara när man bara är i v.16 va??
    Grattis!!!!{#lang_emotions_cheers}
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-08-07 10:42:34 följande:
    Åh grattis till lilltjejen då Blir inte så mycket firande...ingen i familjen hade tid denna helgen kul när man har 5 syskon liksom...bjudit en massa vänner och familj till kalas imorgon men inte en enda kunde/ville komma Då känner man sig lite bortglömd...så går det när det var dop förra helgen o nästa helg har min farbror stort 50-årskalas. Folk orkar inte med kalas 3 helger i rad så de hoppar över mitt...tur man har sambon som skämmer bort en lite då Vi ska till stranden nu, sen ut o äta på restaurang, sen glassiären för dessert o sen ut o bowla o så spa på måndag då.
    Vad trist

Tur att du har Filippe! Ni får ha mysigt firande bara familjen{#lang_emotions_heart}
  • Everlonn

Gah sitter och fundilerar hur jag ska våga mig in i stockholm! *fegis* Känns lite läskigt att ta sig in...tror inte jag vill ha med Bus för hon är inte så värst glad i att sitta i vagn..och så tåg i en halvtimme då...och då kan ju maken inte följa med hmm

• Everlonn
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 11:40:14 följande:
    ja fegis inget farligt alls ju ,bus gillar nog att åka tåg Jag bodde i stockholm i några år innan i Märsta
    Bus gillar inte att sitta stilla ju

Men idag har hon ätit 3 skedar joggi, en näve flingor, 1/4 banan, ca 2 dl mjölk, 2 muggar saft och 3 bett på ett knäckebröd, en tunn skiva skinka..helt ok som frukost/mellanmål tycker jag...ska testa med stuvade makaroner (favoriten) sen och äter hon hyffsat då så behövs nog inte näringsdryck{#lang_emotions_undecided} eller?

Eftersom jourapoteket alltid är öppet så kan man ju åka in senare i annat fall...
  • Everlonn

Isako: Söta musen i babuschka Men är stackarn sjuk? Vad trist! Vi som skulle komma och dricka kaffe på måndag ju

• Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-08-07 20:05:41 följande:
    BUBBLAN vet du någon lekpark eller nått för barnen som ligger utåt bro, kista och där. den sidan har jag inte alls koll på, tyvärr.
    Ingen har koll *tråkigt ställe det här*
  • Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-08-07 20:05:41 följande:
    BUBBLAN vet du någon lekpark eller nått för barnen som ligger utåt bro, kista och där. den sidan har jag inte alls koll på, tyvärr.
    Jag vet en fin lekpark vi Biologiska museet i Uppsala men häromkring har jag inte en aning och svågern som bor här har inga barn så han har ännu mindre koll...
  • Everlonn

Tack JuliaochNelly för en härlig dag i lekparken!!!!{#lang_emotions_flower} Härligt att se goa lilla Nelly igen{#lang_emotions_heart} Viggo var hur cool som helst Så lik sin pappa han var! Fast mammans fina ögon

Bus hade urkul och slocknade i bilen på vägen hem så vi körde inom kista gallerian oxå, fast jag hittade inget kul..var rätt slut efter lekparken

• Everlonn
    Helle skrev 2009-08-09 22:03:06 följande:
    Ja det var kanonbra. Bad på Ribban, mässa i Kph, middagar på Lilla Torg Det blev tre par Katvig velourbyxor, turkos, bruna och orange, en småfolk tröja, en katvig tröja och en Katvig regnoverall för 1000 kr. Nöjd Jag tycker att de hade otroligt mycket och allt till 50% rea. Massa Katvig kvar, även Småfolk, Kik kid, Nannou (har jag för mig). Väl värt ett besök. Jag var ensam i hela butiken, och jag var säkert där i en timme Limhamn, Malmö
    Hej!

Nu ska vi åka hem igen, vad hette butiken i Nora?{#lang_emotions_dreamer} Kanske man kan få gubben att köra omvägen dit
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14