Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Fantastiska Skatt skrev 2009-07-31 11:45:20 följande:
    vilken stl best. du? 104?
    japp, i regnbågen.
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    Incommunicado skrev 2009-07-31 18:44:35 följande:
    ja rosa var fint, köper om jag får tjej, kanske blir det lila/grön tröja el velourbyxa til Damien men jag har tröttnat lite på ränder till honom...
    kan det inte vara så att de menar att de tagit in allt, de ska inte ta in fler? Eller som du säger att de tagit in alla sorter, men att inte allt kommit/de inte hunnit ta foto på alla.
  • jojoa75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-31 18:46:18 följande:
    Jag har hoppat lite Katvigar Blev flera stycken fiiiiina i pink/ fuschia  *favvis*
    var då ifrån??
  • jojoa75

Butte: är det tunika du köpt även i den lila med stars? Gjorde misstaget att tro på LLM när de skrev klänning om molos så långa klänningar att de använder dom som nattlinnen
    Men iaf fick jag returnera dom o det var ju bra.
    Tunikan har jag i regnbåge o svart med vita stars, sugen på den lila oxå..

• jojoa75
    snigelina skrev 2009-07-31 19:16:28 följande:
    Åker bort ett tag nu, men ser ni badgesleggings komma in nånstans får ni gärna inboxa mig! Hinner inte läsa igenom tråden, men kommer ha lappisen med mig
    ha så bra
  • jojoa75

snigelina vilken strl?? För jag kan ju knipa åt dig om du vill?

• jojoa75
    snigelina skrev 2009-07-31 19:31:17 följande:
    110 eller 116.. gulliga du
    så lite så
  • jojoa75

Gomorron! Shoppade lite på lpl igår, velourbrallor, leggings o tröja. Kommer nog inte att köpa klänning i bomull alls, gillar inte riktigt modellen på deras klänningar.. Tycker oxå att katvig har blivit dyra, men det är som ni säger, dels har de nog höjt en del samt att danska kronan är så rackarns dyr..
    Men den här fuxiafärgen kunde jag bara inte motstå o tänker inte riskera att missa de tre plaggen som jag ville ha i den färgen.
    Blir nog nån velourtunika oxå i nån av färgerna.
    Småfolk har jag tröttnat på, finns nån tröja i Emmas byrå som jag älskar, annars mjae..

• jojoa75
    lillronya skrev 2009-08-01 10:10:13 följande:
    Ja och hon valde LILA!
    SNYGGT!!!
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-08-01 10:32:29 följande:
    Jag måste nog erkänna att jag hittade mycket fint från katvigs nya. Hade ju bestämt att bara handla katvig på rea...Kommer ju nytt nu den 10de som ska finansieras också.
    jaså?? gör det?? har jag heeelt missat...
    Ska köpa nån velourtunika i några färger, gillar mer den modellen på klänning än deras bomullsklänningar som är ganska dyra o sitter bara som en enkel klänning liksom.. (pratar katvig)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14