Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-26 20:34:24 följande:
    Jag har köpt en sulky... jag har köpt en sulky *trallalalaaa* Hej på er åxå kanske man ska säga
    vad roligt!

Hej
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75

Gonatt alla!
    Nu åker vi till Legoland igen några dagar, efter en väldigt jobbig period med sorg och renovering med tillhörande röra så behövde vi komma iväg några dagar o kom fram till att det är dit barnen helst vill, så det blir andra turen i år
    Ha det bra alla!!! kramisar

• jojoa75

Hej alla! Tillbaka från några mysiga dagar på Legoland.. Såg er diskussion ang vad de har för kläder på sina barn i danmark och jag såg minsann en hel del småfolk, katvig, idaT (bara få), många molo och mest av allt Hummel.
    Såg molo softshelljacka o regnbågsanorak när det regnade en av kvällarna. Annars var det supervarmt o skönt!
    Fick ett sug efter småfolk tshirt med hästar... Nån som sett den i 98/104 nånstans? Kollat llm, litenpalandet och ajabaja, ingen av dom har den (åtminstone inte i den strl).
    Så trött så hjärnan hänger inte med Vilka ställen är det mer som har småfolk?

• jojoa75
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-29 17:12:15 följande:
    Goddagens !Smiter in och hoppas på lite underhållning så jag håller mig vaken Seeg eftermiddag!!Händer ngt kul? Hej gums! Hade ni mysigt?! Va skönt!Vilken är det? *noll koll*
    http://www.ajabajakids.com/popup.asp?item=5977,3
    Denna fast i tröja

Supermysigt!
    Det behövdes att komma hemifrån och bara vara lediga tillsammans..
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-07-29 17:48:10 följande:
    Hej!LÅter som att ni haft det mysigt!
    Ja det var verkligen en supermysig tripp!
  • jojoa75

fantastiska skatt: ja den är ju såå sockersöt

• jojoa75
    lillronya skrev 2009-07-29 18:45:55 följande:
    Vad bra! Det behövs!
    ja verkligen..
  • jojoa75
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-29 19:33:04 följande:
    Men har du inte ngn granne du litar på som kan hålla koll på din låda? Om det lir fullt och sticker ut kanske h*n kan dra ur paketen och ta hand om dom till ni kommer hem?Jobbigt att vänta hem massa som kanske ligger i lådan flera dagar Hoppas ni får en superhärlig tripp!! Verkligen!! Skulle ju vilja ha den t Oliwer men där går nog t om min gräns För att inte tala om sambons Hittat ngn?
    haha jag hade inte fått sätta den på en kille härhemma heller
  • jojoa75

hej hej!
    Inte lyckats med att mäta Emma ordentligt än, men har provat overallerna igen. Har 98 i hummel som jag köpte på rean förra året, 2 st. En kommer nog åka ut på T tror jag o så kommer jag köpa en 104 molo.
    Jag är jättenöjd med molos overaller, hade regnbåge förra året o tyckte den var super! Emma föredrog alltid den framför sin pop, vet inte om det var pga färgen eller bekvämligheten, men hon drog alltid i regnbågen o ville ha den.
    Mätte henne lite snabbt mot en mätsticka på Legoland (med sandaler på dock), då var hon ca 98 cm. Men som sagt med sandaler, så jag tror det blir bra med 98 hummel o 104 molo overall. 98 jacka blir bra, den har jag provat nu så många ggr på henne.
    Gillade oxå hummel cerise, den får jag nog ta o köpa på rean till nästa år! Den lila var för mörk, förra årets som Emma ska ha nu är sååå mycket finare! Sån som Bia har oxå.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14