Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LJ2: känner igen mig.. o liljan oxå. Uscha vilka hemska minnen.. jag o mamma åkte till Köpenhamn o skulle gå på Ströget o titta på bebiskläder. Jag fick rusa in på div restauranger, butiker, offentliga toaletter o spy o spy o spy o spy. Den resan var sådär... Vi brukar skoja om det när vi åker dit nu i efterhand, att ja men där inne var ju ganska fint, eller hur Johanna? mmm ja fin toalett iaf

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75

men det som är lustigt är att man ju trots bekymmer av olika art under grav/fl ändå kan säga i efterhand att det var mysigt..
    Jag älskar att vara gravid!! Det är bara komplikationerna jag är lite mer rädd för nu

• jojoa75

Gomorron.. sovit nästan till nu.. min mamma har sovit här o lät mig sova ut, sååå skönt!

Mätte Emma nu.. hon är för tusan 99 cm lång nu! Men mina Hummeloveraller är i 98 o när hon provade dom så var där rejält växtmån...
    Molo vinterjacka i 98 var oxå stor.
    Har beställt vinterbyxor i 98 oxå, för de jag beställt till Lucas var jättestora i modellen.
    hmm nu blir jag ju orolig att 98 inte räcker.. samtidigt så kan de ju inte var FÖR stora ju, jackan hade absolut inte kunnat vara större, den var ganska stor o större hade blivit otympligt.
    Moloplaggen jag beställt var oxå 98, de sitter bra med växtmån alla...

Ska kanske mäta henne en gång till när mamma kommit hit igen, kanske fuskade hon lite o stod på tå?

• jojoa75

hmm Lucas bestämde sig för lurv igår, den mörkgrå el svarta med röda/orange kanter.. Visar sig nu att den troligtvis är brun..

• jojoa75
    Buttelina skrev 2009-07-26 12:26:34 följande:
    haha isabel är 98cm.. och har 104/110 i molotröjor och 116 i sin molojacka mät henne igen fast hummeloverallerna är ganska stora i strl har jag märkt
    hmm ja jag tror att jag får mäta henne igen Sist jag mätte henne var hon 95.. Så det verkar ju jättekonstigt om hon nu är 99 o hennes molojacka är 98 o sitter bra o är stor..
    Emmsan skrev 2009-07-26 12:25:58 följande:
    man vaaaar ser du dem???? vill oxå see jö ;)
    Jag fick svar ang min beställning o då fick jag reda på att den inte var mörkgrå el svart utan brun.. vete katten om han vill ha den då..
  • jojoa75

Strl 98 i molo vinterjacka o hummeloverall på min tös som nyss fyllt 3 år o är hmm nånstans mellan 95 - 99 cm lång. Syns kanske inte på overallen, men där är så att man kan ta ett rejält grabbatag med en knytnäve i grenen. Jackan har hon dragit upp lite i ärmarna, annars var de mitt på handen ungefär.

• jojoa75
    Emmsan skrev 2009-07-26 13:52:50 följande:
    men viiiisa inte den dååååååååååååååå
    what??
    Ville ju bara visa att de nog kommer passa, tror ni inte det? Det kan ju bara inte stämma att hon är 99 cm..
    lillronya skrev 2009-07-26 13:52:18 följande:
    Å vad fint alltihopa!!!
    tack
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-07-26 14:01:08 följande:
    jackan alltså hummeloverallen är UUUNDEBAR!!!!!
    menar du att din el min jacka är felmärkt?
    Tror inte att min är det, jämförde nämligen med en i strl 104 på annacill innan jag köpte den bara för att jämföra hur mycket som skiljde sig mellan strl.

emmsan: vi har en brun med rosa oxå här hemma
  • jojoa75
    Stargirl skrev 2009-07-26 14:06:04 följande:
    Men då....varför var du tvungen att lägga upp Hummel overallen *suck* ni vill jag köpa en sån. Var beställde du den?
    köpte både den lila med orange o brun med rosa på rea nånstans i januari/februari
  • jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2009-07-26 19:43:53 följande:
    God kväll ÄNTLIGEN kommer jag in igen!! Fan vad löjligt o bli avstängd för att jag inboxade 5 personer på raken...det räknades tydligen som spam Så fler hann jag alltså inte meddela...och vågar inte inboxa nu utan de som vill vara med får inboxa mig istället så svarar jag tillbaka med infon.
    verkligen löjligt...
    Hade kanske hjälpt om man ändrat något ord i början av meddelandet kanske? Tror nämligen dom har nån automatisk inställning om det.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14