Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

H I L L A skrev 2009-07-25 17:30:25 följande:
    Hej ! Tänkte sätta mig här en stund men såg den gigantiska disken, så jag är tillbaka om ett par timmar när disk & nattning av barnen  är klart.
    håller med, söt som socker är hon
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    solouniko skrev 2009-07-25 18:10:57 följande:
    Möörklila ser det ut? Fanns då ingen med röda kantband..
    hmm men jag har sett att det kommer en mörkgrå/svart med gula kanter, en med lila o en med röda. De kanske inte har med alla i katalogen? Eller gud förbjude har dom bestämt att inte göra alla..
  • jojoa75
    Smultronhjärta skrev 2009-07-25 19:34:09 följande:
    Mamma mia- vilket bud www.tradera.com/NY-med-lapp-MOLO-lurv-strl-92...
    SHIT!!!
    men vänta.. det där är ju en vi känner som säljer ju!
    Just det, fick ett mess om att jag skulle kolla hennes auktioner, nu förstår jag varför
  • jojoa75
    Smultronhjärta skrev 2009-07-25 20:14:35 följande:
    Just precis Extra plus att köparen är superseriös också, kul för säljaren
    jaså, känner vi köparen oxå?
  • jojoa75

Tänker så på quiet thoughts..

Vem var det nu som hade bilder i sitt bg på mololurvarna?? *minne som en fiskmås*

• jojoa75

Vem var det som hade bild i sitt bg på lurvarna??

• jojoa75
    kexchoklad skrev 2009-07-25 22:35:44 följande:
    Jag tror att solouniko har det.
    tack
  • jojoa75
    LJ2 skrev 2009-07-25 22:47:29 följande:
    var det int edu som hade ahft likadana grav som mig?? kräkningar X 100 o konstant illamående?? eller var det nån annan?? *funderar*
    Tyvärr hade jag det så med Lucas.. spydde konstant från typ dag 0 till v 36. Inget hjälpte, provade allt...
    UTOM starka mediciner.. när de kom dragandes med mediciner med varningstrianglar så sa jag stopp. Äter ju knappt Panodil i vanliga fall så inte tusan tänkte jag börja med triangel mediciner när jag var gravid.. Slutade bara av sig själv så småningom.
    Behövde aldrig ha dropp för de minutrarna mellan illamåendeattackerna så proppade jag i mig
    Med Emma så mådde jag illa EN gång, spydde dock aldrig.. Fick dock prematura sammandragningar i v 25 o "halv"-sängläge, mindre kul iofs det med Men det gick bra, hon föddes v 38+3, himla tur kände jag som slapp hamna på jobb med min bebis.. Dock mådde hon inte så bra under slutskedet, puls under 80 i flera minuter så en sjuksköterska (som jag gick bredvid när jag började där) och en läkare från min avdelning stod redo när hon kom ut. Andades inte, men kom snabbt med lite stimulering o sugning.
  • jojoa75

Hade gärna velat ha fler barn.. men så mkt illamående med ena o sammandragningar med andra.. mja, känns som om min kropp inte redigt är gjord för att vara gravid och jag blir nästan lite skrockfull faktiskt.. vad händer nästa gång typ??
    Men sörjer att ev inte vara gravid, amma, få ett barn till.. så man vet aldrig.. dröjer dock då jag planerar att läsa till intensivvårdssjuksköterska i januari, ett år. Ja det vill säga.. om jag kommer in Men det är ju bara en "liten detalj"
    Ska inte byta jobb dock, ska jobba kvar där efter utb.
    Även om det nu fattas en väldigt viktig människa där, så hade jag inte kunnat tänka mig jobba nån annanstans.

• jojoa75

sambon kommer från en stor familj så han vill gärna ha fler. Han har haft sex syskon.
    Men så går jag in i en jobb period med tex fem nätter efter varann, då vill han helt plötsligt inte ha fler Då är han väldans nöjd med de två finisingarna vi har
    Sen är jag ju ledig nästan en vecka efter ett sånt pass.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14