Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

*talking to myself*

Lite OT, men jag köpte häromdan söta knästrumpor till mig på Lindex o Twilfit med band som man kan knyta rosett av högst upp. Ni klädtokiga.. har ni sett liknande till barn nånstans?? Emma blev bokstavligen helt GALEN!
    "Mamma, Emma SKA ha såna osså..."

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75

Gomorron!
    Eller nja är lite nere..
    Lucas opererades ju 30/8, reopererades förra måndagen för att det inte läkte som det skulle, stor glipa på typ 3 cm.
    Nu läker det inte heller!!!!!!!!!
    Han fick trösta mig igår
    "mamma, det är faktiskt inte så farligt om jag måste operera mig igen, det går ju fort och de är så snälla och jag sover så gott.. men jag vill helst inte göra det imorgon, för då vill jag till skolan"
    min goa kille..

• jojoa75

sobea?
    Har de nåt erbjudande eller? Missar typ allt nu..

• jojoa75

så goa ni är
    Jag veeet att jag inte behöver oroa mig med huvudet, men inte med hjärtat
    Ska maila bilder till doktorn nu o höra vad han säger...
    Håll tummarna!

• jojoa75

Har två önskemål till katvig salgen, har aldrig frågat innan och tänkte höra om nån skulle vilja vara gullig o hjälpa mig..
    Inga stora krav alls o blir inte sur om det inte finns, lovar!
    pliiiiis

• jojoa75

så goa ni är!
    Har bett lillronya nu
    Ute i sista sekund jag vet.. jag har inte ens tänkt tanken innan att be om hjälp för jag vet hur det kan vara, stökigt o allt, men så kände jag att ja men ändå..
    Jättegulligt att ni ens erbjuder er!!!!!

• jojoa75

Vet nån när Molo's salg är?
    Ska minsann byta bort pass då om jag jobbar, för jag VILL följa med nån gång ju!

• jojoa75
    lillronya skrev 2009-10-05 21:15:27 följande:
    Gör så gott jag kan och ser hur snäll jag kan vara just då.
    så klart!
    Man får ju skylla sig själv för att man inte följer med ju
    o kan roffa åt sig
    sören alltså, vill så gärna följa med nååån gång.. *surar*
  • jojoa75
    Stormis skrev 2009-10-05 21:18:13 följande:
    Vet itne ens om det är nån i höst. Lät ett tag sen som om att de skulel skippa hösten då lagret inte var tillräckligt stort. Så hör här tjejer, inte köpa så mycket nu .

Inte köpa så mkt... ????

din hädare! Inte säga så fula ord i denna fina tråd!
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-10-05 21:38:48 följande:
    haha du är för söt hur är det med din grabb?
    det är bra med honom, men tyvärr läker det fortfarande inte helt ok, inväntar svar från hans doktor vad vi ska göra nu..
    Han mår hur bra som helst o lider inte av det alls, jo kanske att vi lägger om såret så ofta, gör ont att ta av tejparna. Han är så glad för sitt öra, det har ju blivit ännu finare nu när de reopererade.
  • jojoa75

för er som är med i min adressbok så finns en liten stund ett foto på hans öra, kommer ta bort det sen.

• jojoa75

kan inte citera så många, men jag är superimpad jag med! Sen är det ju två op till för att få det som det ska vara, men man ser ju formen o sådär

• jojoa75
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-05 22:36:53 följande:
    Tjejer, en OT fråga... Alla ni som har sånna plastmattor, var köper man sånna? Antar att de finns olika kvalite... vilka ska man ha!?
    Pappelina har vi oxå, superfina!
  • jojoa75
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-05 22:48:07 följande:
    jag får nog önska mej en sån i julklapp... kostar ju en del märkte jag...
    Vann en summa på Designonline, så den blev inte så dyr alls
    Nu när jag vet hur bra de är hade jag kunnat tänka mig att köpa en till det priset, men då visste jag inte riktigt o hade aldrig köpt till det priset om jag betalt allt själv..
  • jojoa75

tyckte att rosarosa tröja o starsbyxor var jättefint! Hon var fin i de färgerna o winterblossom oxå!

• jojoa75
    Preggi skrev 2009-10-06 10:05:12 följande:
    Försvann alla? Tror att det kanske blir kortärmat på M också. Med jeanskjol kanske?
    det blir nog snyggt! Eller aquaflowern. Pärlplattorna gillade jag oxå på henne, kanske som du säger med jeanskjol
  • jojoa75

men ååh.....

påhopp i inboxen..

inte ens en moderator o inte ens varning, bara påhopp

skippar snart FL...

• jojoa75

Någon som påstår att "de" (vet inte vilka "de" är, eftersom medlemmen ej är moderator och h*n inte presenterar sig) fått klagomål på att jag ALLTID inboxar varje medlem som svarar på mina inlägg och att det eftersom jag har ett yrke kan tolkas som reklam??
    stämmer absolut inte...
    De jag inboxar "känner" jag från trådar och då rör det sig till 99,9 % av gångerna INTE om mitt yrke.. som igår inboxade jag två medlemmar, men det var ju om katvigsalgen...
    brukar jag inboxa VARJE gång nån svarar på mina inlägg??
    jisses.. jag raggar verkligen inte på detta ställe..

• jojoa75
    jojoa75 skrev 2009-10-06 12:17:54 följande:
    Någon som påstår att "de" (vet inte vilka "de" är, eftersom medlemmen ej är moderator och h*n inte presenterar sig) fått klagomål på att jag ALLTID inboxar varje medlem som svarar på mina inlägg och att det eftersom jag har ett yrke kan tolkas som reklam??stämmer absolut inte... De jag inboxar "känner" jag från trådar och då rör det sig till 99,9 % av gångerna INTE om mitt yrke.. som igår inboxade jag två medlemmar, men det var ju om katvigsalgen...brukar jag inboxa VARJE gång nån svarar på mina inlägg?? jisses.. jag raggar verkligen inte på detta ställe..
    aha nu såg jag när jag kollade närmare, personen är moderator, men hallå, det stämmer ju inte..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14