Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mortillsju skrev 2009-07-25 16:02:55 följande:
    OK....svarta byxor till känns praktikst, lite trist och polarnopyretaktigt tycker jag. Vilken känsla vill du ha fram? Vilken typ är raringen?

oj sorry de blev stora, kommer inte ihåg hur man kopierar små..
    Hmm ja det tål att tänkas på, jag håller med Det är därför jag frågar er, har ju typ helt kört fast
    Hon har en brun med rosa och en lila med orange hummel overaller oxå. Förra vintern hade hon röd pop overall och regnbåge overall, o ett rött set med jacka o byxa. Tror att man mer nu när hon är större kommer att använda bara jacka.
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    Jes sica skrev 2009-07-25 15:59:54 följande:
    Och jag som inte ens har tänkt vinterkläder nu vart jag sjukt stressad över det med

Så bra, då känner jag att jag varit till nytta
  • jojoa75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 16:00:57 följande:
    Ja DET hade vart skoj
    Eller HUR??!!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 16:01:25 följande:
    Hm.. Den va inte lätt öh
    agree...
  • jojoa75
    Jes sica skrev 2009-07-25 16:09:54 följande:
    Jojoa jag skulle tagit svarta, Linnea hade rosa förra året och det syns massor med fläckar på dom nu svart syns allt inte så mycket på.
    Håller med till viss del.. det är därför jag tvekar. De hallonröda och lila är ju dock ändå ganska så mörka.
    mortillsju skrev 2009-07-25 16:10:51 följande:
    Av det ni hade förra året vad använde ni mest? Då ska du köpa en med rabatt tycker jag. Hade hon varit ett hade det varit en annan sak, då hade du släpat runt på vagnen i två år nu handlar det om en superkort tid då mest en matkasse ska åka vagn Jag har själv en Brio sitty, bra vagn. Jag kör brun/svart.
    Molo regnbågsoverall och röd jacka typ i bilen bara.
  • jojoa75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 16:11:52 följande:
    Alltså... Hallon e ju rätt nice med svart.. Men lila e väl sådär med de svarta va?
    ja det har du ju iofs rätt i, blir ju inte så snyggt, ganska så murrigt..
    mortillsju skrev 2009-07-25 16:16:37 följande:
    JOJOA, jag tycker egentligen att det känns rätt trist med enfärgat vid tvådelat set (rött till rött osv) men å andra sidan är svart ingen kul färg heller om än oändligt praktisk. Utan jag tror nog ändå den där hallon överväger, den kommer vara jättefin till det lila. Annars finns det ju i grönt. Ingen favorit kanske?
    Förstår vad du menar. Då blir det hallonröda byxor, tack alla för hjälpen!!
    *rusar iväg o fixar*
  • jojoa75
    mortillsju skrev 2009-07-25 16:40:49 följande:
    Ja men då är det ju klart att ni ska skippa det svarta!! Färglada vill ni va *söt unge*
    tack
    Tyckte oxå nu när bubblan skrev att lila inte passar med svart att nej det gör det ju inte.. eller passar kanske, men ganska mörkt o murrigt blir det.. fattar inte vad jag tänkte på...
  • jojoa75

OK, då var det bestämt
    Bara lurv kvar då
    Nån som sett bilder??
    Lucas vill ha antingen svart (eller om det är mörkgrå) med gula kanter eller med röda kanter. Tänkte höra med er så att den är med röda kanter, alltså inte typ mörkrosa eller nåt. Såg en bild snabbt bara och nu kommer jag inte riktigt ihåg...

• jojoa75
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 16:57:18 följande:
    Visst undrade du om den lila jackan passar med den lila lurven (den som kommer) jag såg dom på bild tillsamnas idag och dom är exsakt samma färg.
    just det! Tack tack! Vet du om den hallonröda är lika som den hallonröda vinterjackan?
  • jojoa75
    solouniko skrev 2009-07-25 17:28:10 följande:
    Finns bilder på lurvarna i mitt bildgalleri
    springer o kollar! Tack
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 17:21:38 följande:
    Ja det tror jag nu är dom inte på samma modell , den lila är nämligen en tjej som hatr lurven under och jackan över.
    ok, tack
  • jojoa75
    solouniko skrev 2009-07-25 17:28:10 följande:
    Finns bilder på lurvarna i mitt bildgalleri
    Så fina dom var båda två! (lila o hallonröd)

Har du nån bild på den mörkgrå el svarta med röda kantband? Är de klarröda eller nån annan röd?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14