Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-12 16:03:59 följande:
    Glömde ju Hon e 91 cm lång..
    Tack Jag vet ju att hon är liite längre än Max så de går nog under samma storlek..Jag blev lite osäker när Ängeln köpte stl 98 till L(tror jag)...
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2009-08-12 16:05:56 följande:
    Jag har tagit 98 till Ella som också är 91 cm lång, den sitter ungefär som 92:an gör på bubblan, så det beror nog på kroppsbyggnad
    Åhh..NU börjar jag ju vela iaf{#lang_emotions_sealed} Baby 92 utan luva sitter fortfarande superbra på Max t.o.m lite uppvik där så visst borde jr 92 ge tillräckligt med växtmån då?

Spelar iofs kvitta egentligen..ingen av de 5 mololurvar som hänger i hallen är lika i storleken..en gammal baby 92 är liiten, förra höstens baby med luva är stor,gammal grå jr 92 tokstor,vårens baby 92 utan luva är nog lagom och uuunderbara salglurven som ska vara en 92a vete katten alltså vilken stl det är på, stor är den iaf..
    Tacka vet jag Småfolkslurvarna-de stämmer i storleken
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-12 16:16:58 följande:
    Verkar som att de flesta går på Junior 98 direkt efter baby 92... Det hade säkert funkat de åxå, men blitt lite tokigt långt i ärmarna
    Liten Max är en sådan tunnis med korvarmar så det blir nog bra*bestämt*

Hittar inte heller lurvbyxor i superblue,letar runt lite för å hjälpa..då springer jag på denna
    www.ajabajakids.com/shop.asp&item=6768

Gud såå fin men vilken pyjamasmodell och vilket hutlöst pris{#lang_emotions_sealed} Jag höll på att trilla av stolen
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-08-12 16:24:46 följande:
    alltså baby92 funkar super på lillebror med uppvik tom... men jag skulle inte köpa jr 92 till honom nu.. det blir 98! jag köpte 110 till isabel som är 98cm och den sittter TOPPEN! det skiljer MYCKET lite mellan baby 92 förra säsongen och jr 92 höst
    Voj voj vad Smultronet är förvirrat nu Vi får prova helt enkelt och isf byta eftersom  JR 92an redan är på g{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Tasha78 skrev 2009-08-12 16:32:51 följande:
    ska alla framtida suiten se ut så
    Nej nej-det får vi verkligen hoppas att de inte ska! Vad ska jag göra då?? Suits är ett måste, man behöver många och i den modellen och till det priset blir det då inga som flyttar hit Jag får tokbunkra som en gaaalning isf
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-08-12 16:43:20 följande:
    Smultron: Var går gränsen för bunkring . 200
    Jaa- det får den nog lov att göra med tanke på hur många jag släpade hem från Danmark..
    Känner mig dock aningens suitsfattig just nu när lilla systers garderob är monterad och pyttestorlekarna inhängda*måste köpa fler* Seriöst alltså
  • Smultronhjärta
    LillaÄrtan skrev 2009-08-12 21:20:16 följande:
    En fråga till er tjejer! Finns molos jackor från 92 eller 98? Jag hade bestämt mig för rosa popoveraller & lila molojackor.... Tills jag såg på B&R att de bara fanns från 98 Alldeles olycklig..
    Det finns från 92 men alla tar inte in den stl på jr sidan..LLM har den dock
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-08-12 21:25:27 följande:
    Gokväll! Blev de någon shopping?
    God kväll!

Såklart..Det blev en pussgrodatröja,bruna byssor,stadtröja och t-rexar
    Så trevligt såå hos Stormis
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-08-12 21:35:53 följande:
    NICE!!! Men..... inget till fiabiffen!?!?
    Nope...har tidigare idag konstaterat att jag behöver fler suits till henne istället{#lang_emotions_cool}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14