• Pejo

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

H8O;

Japp jättefin shopping, speciellt från IDAT den är såååå söööt... tycker jag alltså a

• Pejo
    Zvartaliljan skrev 2009-07-14 12:22:00 följande:
    Kikar in, inget nytt mer än att morgonens lavemang var det värsta hittils, en hel halvtimme tog det för de kom inte förbi den hårda klumpen och Maia var ju inte direkt samarbetsvillig, hon låg i min famn på sidan o jag höll i henne men till slut la sig sköterskan över henne för att kunna hålla fast henne, vilket ju resulterade i att jag fick hela deras sammanlagda tyngd på min mage och Maias armbåge rätt in...gjorde skitont o jag blev riktigt rädd för bebisen där och mådde illa som satan...men den som spydde till slut var stackars lilla Maia
    Usch stackars lilla tjej!
    Har det hänt något som gör att hon har problem med magen? Har ju inte följt tråden så länge...
  • Pejo

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-14 15:17:44 följande:

Ja de skulle va skönt med nån vecka där nu så man fick torka upp lite ALLT är fuktigt och äckligt här   *uscha*Skulle vilja ha tbax den 30:gradiga härliga värmen ett tag nu
    Vi har 28° idag.... o inte rör det på sig heller...
    Puh precis hemma igen efter varit på eftermiddagsutflykt i stadsparken så att ungarna fick springa av sig o leka lite med andra leksaker.. puh... aldrig är man nöjd med väder o vind
  • Pejo
    Zvartaliljan skrev 2009-07-14 14:08:33 följande:
    Hänt mycket i hennes korta liv som säkert påverkat...bland annat upprepade urinvägsinfektioner.Det ska göras en ordentlig utredning nu om hon har någon allergi eller något fel i tarmen eller på sköldkörteln.

inget än...På torsdag är det dags för läkar/psykologtid för utredning av ev. beteendestörning. Känns som jag inte riktigt orkar med det just nu...funderar på att avboka...Samtidigt vet jag ju att förstoppningen även kan vara kopplad till detta så det vore bra o utreda men blir ju så mycket på en gång denna veckan i så fall...
    Ok, även om det är tufft så är det kanske bättre att beta av allt som är jobbigt o kanske få klarhet i det o få mer o bättre hjälp.
  • Pejo

Oupps halva texten suddades bort av lillebror.

Ok...
    Kanske är det bättre även om det är ...

Skulle det ju stå

• Pejo

Måste fråga er vilka webshoppar som är era favoriter? Var handlar ni mest?

• Pejo

Någon som vet var man kan hitta Katvig långärmade tröjor i stl 122, har snöat in på dessa tröjor till äldste killen. De är sååå fina, skulle vara guld att hitta några "rea"plagg inför hösten.

• Pejo

Har fått ett kärt problem på halsen, en tjejkompis har fått en liten flicka o tänkte inhandla o inviga henne i danska klädmärken.
    Har lite svårt att bestämma mig vad jag ska satsa på? Använder man klänningar när de pytte? Känns som om de skulle åka upp hela tiden? Eller ska man satsa på heldräkt?

• Pejo
    Busbellan skrev 2009-07-29 21:07:51 följande:
    Satsa på bodysuit absolut, det perfekta babyplagget ju
    Har kollat in suiten med blommor o fjärilar den är sååååå fin!!
    Har ni något annat förslag?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14