-
Vilken då? Bor ju inte långt från Malmö...Buttelina skrev 2009-08-11 23:59:28 följande:i en lokal butik som tyvärr inte skickar
-
Vilken butik var det?Buttelina skrev 2009-08-12 10:45:36 följande:i en butik i malmö den är verkligen fin urmysig
-
ok då får man väl ta sig in en sväng i Limhamn o kolla av läget, var det nyligen eller köpte du den för ett tag sedan?Buttelina skrev 2009-08-12 10:46:58 följande:illerhiller
-
Ängeln83; vilken superfin fleece i bildis!!
-
Någon webshop som säljer vantfleece overaller? På jakt...
Förmodar att det var någon i denna tråden som snodde sista småfolks overallen från illerhiller rakt framför näsan på mig, men men är man sent ute så är man!
Fyndade en grön nanou plyschoverall istället SÅ LÄCKER!!
50 % på allt i butiken, mums! -
1 och 1 är 3 skrev 2009-08-18 21:23:43 följande:
Smultron, du har ju koll på allt verkar de som.... En rosa puma verkar omöjligt så de får nog bli en mini kånken istället...VAR hittar ekonomen den till bäst pris tro!?poppilopp har någon kampanj på minikånken... -
Kan du inte inboxa mig ditt nick på tradera så man får titta på dina auktioner?Tjollabolla skrev 2009-08-20 21:23:29 följande:ÄÄÄNtligen orkade jag få upp lite på T! Det satt långt inne och blev bara 9 auktioner, men nånstans måste man ju börja...
-
Oj så fin denna var...
Synd att man inte har en tjej!
www.tradera.com/Superfin-och-tuff-fleecejacka-fran-Molo--auktion_97332858 -
Sprutan i baken får man väl för att man inte ska bilda antikroppar mot nästa barn?Pimm skrev 2009-08-24 09:16:08 följande:Nej precis, jag klarade mej fint. Men jag jag känner en tjej som fick in och byta blod på sin bebis i magen. Dom fick åkta till Köpenhamn och göra detta ett par gånger, säkert extremt fall men jag anser att det är viktigt att ha koll på och speciellt i ditt fall eftersom du har bildat antikroppar en gång.
Så har jag blivit upplyst, men jag mina barn har alla varit negativa som jag. -
Måste bara tipsa lite...
Var nere i Trelleborg idag o inne på Vackra Vera eller NodiDodi vad nu butiken heter.
De hade småfolks overallen samt lurvjackor från småfolk o manchesterjackorna på 50%....
Så äntligen fick jag tag i overallen - till halva priset dessutom precis som illerhiller...
GLAD GLAD GLAD! Fast vi hade ju egentligen inte behövt