• Pejo

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

solouniko skrev 2009-07-29 21:16:52 följande:
    Ja den är jättefin verkligen! Älskar butterfly! Tänkte köpa den också, finns på halva priset hos rackamaja om du inte sett det. Men det blev betroot stripe istället, hon vill ha ganska enkla och inte så grylliga kläder. Så jag tog den "tråkigare", men kanske jag köper en butterfly också
    Åhhh så bra! Då blir det nog en sådan! Finns det "mössor" till dem med?
  • Pejo

Då har man shoppat igen då...

En butterfly bodysuit o så åkte det med en plastisock forest suit för 99:- kunde inte låta bli... om inte kompisen får båda så är det väl fler kompisar som får skaffa barn...

Om någon har sett någon hjälm mössa som passar fint till butterflyn så hojta gärna till...

• Pejo

Tror nog att folk köper mer höstkläder på T nu än sommarkläder iaf, men vem vet egentligen vad folk köper på T ibland hur man än spekulerar så blir det inte som man tänkt

• Pejo
    solouniko skrev 2009-07-30 08:54:23 följande:
    Förresten.. Vad gör man om man inte får in sina pengar efter 5 dagar? Har mailat några gånger men ej fått svar och inga pengar heller. Hur länge ska man vänta? Lämnar man neg sen och lägger ut auktionen igen då? *Nybörjare*
    Det där är svårt, kanske just i semestertider med då folk kanske glömmer lättare auktionsslut än annars? Jag friar hellre än fäller, men får man inte kontakt med dem inom en vecka så ...
  • Pejo
    solouniko skrev 2009-07-31 19:44:41 följande:
    Den är ju så häftig! Ser ut som en liten lovikkavante
    HAhaha som jag skrattade åt bilden i overallen. Jätterolig bild! Såg först inte att bebben låg i overallen! En höjdare
  • Pejo

Harmoni på gågatan
    Ajabaja vid Davids Halls Torg
    Det är väl de som är närmst Triangeln, tror jag,,,,

• Pejo

Skickar med lite stärkande tankar till dig gosmamman...

Gå inte med på någotting förrän du pratat med någon som kan det juridiska, vill han inte träffas på ett tag be honom flytta ut så att du kan reda upp dina tankar.

Var tuff men ödmjuk det lönar sig i längden.

• Pejo
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-03 10:14:17 följande:
    Får jag också kika in...?
    Får jag med ?
  • Pejo

Sitter med o lägger upp en del annonser, första gången med pro-listern. Verkar som den har fastnat med validering av annonser? Är det vanligt?
    Har ju läst att ni lagt ut via pro-listern flera gånger o tänkte försöka mig på det med... men detta verkar ju skumt!
    Eller?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14