• Pejo

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-08-27 20:19:24 följande:
    Så nu hittade jag äntligen en butik som hade vantfleece overallen jag ville ha och andra saker
    Vilken vilken vilken????
  • Pejo
    Busbellan skrev 2009-08-28 09:05:59 följande:
    Hur länge ska man vänta på att en köpare ska betala egentligen?Auktionen avslutades 17/8, jag har sen skickat tre mail utan ett enda svar tillbaka.Vad gör man?
    Har med en sådan köpare När jag dessutom kollade hennes sida så hade hon aldrig varken handlat eller sålt sedan 2001 - verkar som det är dödfött att försöka få tag på henne, så jag tänkte sätta negativt omdöme eftersom hon aldrig hör av sig.
    Men tänkte vänta lite längre...
  • Pejo
    Busbellan skrev 2009-08-28 09:11:21 följande:
    Ja, så länge sen var det inte sen min köpare var aktiv i alla fall Senaste omdömet var från en auktion i juni.Kanske har hon inte hängt med att det är automatiska vinnarmail ofta nu, men hon borde ju i alla fall svarat på nåt av mina senare mail kan man týcka.Hon har några stycken negativa en tid tillbaka, och de flesta rör sig om utebliven betalning
    Tråkigt!
    Jag tänkte även spärra denne köpare att buda på mina auktioner hädanefter...
    Det kan man ju göra som åtgärd.

MMM trist när de inte hör av sig, hellre ångra sig o höra av sig än att bara strunta i det.
    Det kan ju kanske ha hänt ngt stort kanske, men ... om du sätter neg nu så går det ju att lösa med tradera senare vad jag förstår.
  • Pejo

ne nu kan jag inte hänga här, ska städas inför barnens stundande födelsedagshelg en den 29 o den tredje den 30/8 tur att mittenkillen fyller i april så man får lite andrum.
    TRÅKIGT att städa!

• Pejo
    lillronya skrev 2009-08-28 09:15:00 följande:
    Idag har en av  mina köpare betalt. Auktionen gick ut den 19de... Trött man blir!Prova smsa. Det brukar funka.
    Kanske inväntade lön? Men då kan man ju ändå höra av sig tycker jag! Har en del köpare som frågat om det är ok att invänta lön/bb o det är det för mig, men vill att de hör av sig om det isåfall...
  • Pejo
    Zvartaliljan skrev 2009-08-28 09:17:17 följande:
    usch jag hatar också att städa men så kommer min pedantiska mamma på besök ikväll så det är bara o ta tag i skiten...så man slipper skäll sen...Hoppas de får skoj på sina födelsedagar
  • Pejo
    karmasus skrev 2009-09-03 09:40:41 följande:
    skurk-kids.jetshop.se/ har Ej sikke lej på 70% och de har pyttesmå suits kvar! Bla Molnsuiten och fjärilssuten . Annars är Moonkids supersmå också!
    Vet inte om ni sagt det innan men IDAT brukar ju finnas i stl 36 o 44 vad jag hört...
  • Pejo
    Zvartaliljan skrev 2009-09-03 22:40:46 följande:
    haha o jag i 3 år Tänk vad mycket pengar som denna tråden hjälpt till att spendera på den tiden
    JApp det är nog många shoppar som vill bli omnämnda i tråden på ett eller annat sätt. Inte bara internetshoppar menar jag då...

Skulle nästan vara skoj att göra lite statistik på det..
  • Pejo

Måste bara kommentera användning av kläder.

Byter inte kläder för att de kryper ute osv, de får ha sina kläder på dagis ute o varsom. Sedan har vi även kalas o finkläder som används vid de tillfällena.
    Skulle de inte få använda sina kläder även på dagis o när de är ute så använder man ju de så sällan o då tycker jag att det def känns dyrt om man ska inhandla en tröja för över 300:- som de aldrig använder.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14