• Pejo

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Fantastiska Skatt skrev 2009-09-17 15:44:11 följande:

Precis som Smultron säger så i regel häver jag köpet pga att det finns många som klagar för att man ska dra av på priset.Jag har aldrig behövt köpa tillbaka något dock för när jag sagt att jag köper tillbaka varan och inte betalar tillbaka lite så var det visst inget fel på det längre utan de har behållt det *lurifaxer*
    Hmm jag hade stått på mig - köpa tillbaka eller så får hon behålla för det priset hon vann dom för.
    Fast jag kan nog känna igen mig lite i att det är krångligare att skicka tillbaka varan när man inte är nöjd! Jag betalade ex 52:- för en tröja + porto (24) = 76:-
    Det stod inget om fläckar i beskrivningen. När tröjan kom var det fläckar fram o på en ärm. Inget stort men störigt.
    Jag hade hellre sett en kompensation från köparen än ett återköp. För jag ville ju ha tröjan men inte budat så högt vid fläckar...
    Ingen annan som tänker så???
  • Pejo
    Raihana skrev 2009-09-17 15:57:27 följande:
    Om jag som säljare helt säkert vet med mig om att det var fläckfritt så begär jag ALLTID hävning av köpet och då som helt magiskt så gör fläcken helt plötsligt ingenting. Dvs dom försöker ju bara mjölka pengar.Det har varit så många nu senaste halvåret som försökt med detta att jag alltid häver köpet och ger inte kompensation. Får väl se om hon orkar packa tavlorna eller om det helt plötsligt inte gör ngt att det var nån defekt
    Jag brukar skicka foto på fläcken när jag mailar om detta - brukar alltid fråga säljaren hur denne vill göra dessutom.
  • Pejo

Om du tittar tillbax några sidor prec is när BUTTE frågar om sin kille så hittar du det där...
    Det var från den tjejen o hon bad om ursäkt..

• Pejo
    melizza skrev 2009-09-22 21:05:01 följande:
    Så nu har jag suttit med T ett tag...och redan 3 sålda på köp nu *melike* Här händer det inte så mycket ser jag.....

Min dotter är också runt 104 lång och har 110 och 116 i pusseltröjan men 110 sitter bra men inte mycket växtmån...Här kan man se hur långa ärmarna är i 110 och 116 får man vika lite men det gör inget ju
    Vad är ditt nick på tradera?
  • Pejo

RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 15:26:49 följande:

Vad gör ni i följande situation?Ert barn far fram som en vilde i sandlådan, förstör det ett annat barn bygger om och om igen, äter sand och far fram i ansiktet på de andra barnet, tar det andra barnets saker och till slut efter kanske en kvart så börjar det andra barnet gråta efter ditt barns framfart.. Ditt barn är 2 1/2 år..Vill bara veta om jag tänker helknasigt här ..
    Sätter mig i sandlådan o visar mitt barn hur man ska göra om det inte går tar bort mitt barn ur sandlådan.
  • Pejo
    Zvartaliljan skrev 2009-09-24 09:26:16 följande:
    Godmorgon! Ja god får den väl aldrig vara här...har inte sovit trots barnfri. Haft så jäkla ont i svanskotan hela natten o inte kunnat hitta någon bra ställning.Ringde min BM för o fråga vad jag kunde ta för smärtstillande mot det o berättade att jag ramlat i trappen...dumt gjort, nu skickade hon mig till läkaren Ska dit i eftermiddag *suck* orkar inte med fler läkare...Hoppas iaf på många fina paket i lådan idag Väntar hem lite TS- och traderafynd
    Åhh såg att du norpat de finfina MOLO hänglsebyxorna från T - De är helt underbara, hade jag haft tjejer hade jag nog fightast lite om dem....
  • Pejo
    Pimm skrev 2009-09-24 21:38:54 följande:
    Tycker ni det är ok att lägga ut en sak man köpt på T bara någon vecka efter man köpt det?
    japp
  • Pejo

Jag måste med åka till de brunbruna ränderna, helt urläckert på mina killar!!
    Fast jag tänkte berga mig till den 7:e o hoppas att ni inte länsat allt

• Pejo
    lillronya skrev 2009-09-24 21:54:36 följande:
    JAg rensade också lite igen. Emilios hylla ekar väldigt tom medans Anjelins är ganska lagom. Emilio behöver verkligen byxor!! Önskar att jag inte var så kräsen....
    Kapp Ahls jeans gillar jag o tycker faktiskt att HM har en del jeans med.
    Men när det gäller rena byxor är det svårare tycker jag.
  • Pejo

Åhh hämtat två fina fynd från Tradera..
    2st helt nya polotröjor från KATVIG för 100:- tillsammans...
    GLAD!! De är så bra under overall o jacka!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14