Sen kan man ju tänka på hur man lägger fram det om man nu måste kommentera eller ställa en fråga...Fs mamma sa att "det passar väl inte så bra just nu?" vilket i mina öron lät jävligt taskigt sagt. Min mamma sa "Åh vad roligt, men hur går det med butiken då?" Hon ställde alltså egentligen samma fråga som Fs mamma men på ett MYCKET bättre sätt!!
*ångest feeling*Bubblan har fått plats på dagis från 1:a Sept Åååå blandade känslor..
Vet hur du känner, Felicia ska börja inskolas den 10 augusti och jag börjar få rejäl ångest!!!! Jag börjar skolan samma dag också så det blir maken som får ta större delen av inskolningen vilket känns sådär.... Det blir ju jag som ska hömta/lämna sen....
Ja i Molos ska jag nog ha 62 kanske Blir väldigt förvånad om jag plötsligt får en storväxt bebis herrejisses...8775gram...Maia vägde 9kg när hon fyllde 2
Hehe, var tvungen att kolla, Felicia var 60 lång och vägde 5400 vid 6 månader
Maia var 65 lång och vägde 7040, större än jag minns men det var ju efter det som hennes problem började...hon vägde ju typ samma när hon fyllde 1.Men 62-68 satsar jag nog på till våren/sommaren och 68/74 till sensommar/höst. Jag avskyr för stora kläder.
Det blir nog bra Svårt att förutse storlekar har jag märkt, de kläder jag köpt till våren innan jag fick felicia hade hon typ våren efter
Åh vad det var lungt här hemma nu. Alla tre barnen leker i Sveas rum TILLSAMMANS. De lagar fint mato dukar. Trevligt. Snacka om att man njuter. Det hör ju inte till vanligheterna direkt
Det gär minsann mina töser också Tror de leker med Barbie på Matildas rum, så det är bara att nuta så länge det varar
Min står vid diskhon o leker med vatten...inte riktigt lika lugnt som barbielek men tillräckligt för att jag ska kunna sitta här, men jag lär ju få moppa sen