Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-07-14 12:22:00 följande:
    Kikar in, inget nytt mer än att morgonens lavemang var det värsta hittils, en hel halvtimme tog det för de kom inte förbi den hårda klumpen och Maia var ju inte direkt samarbetsvillig, hon låg i min famn på sidan o jag höll i henne men till slut la sig sköterskan över henne för att kunna hålla fast henne, vilket ju resulterade i att jag fick hela deras sammanlagda tyngd på min mage och Maias armbåge rätt in...gjorde skitont o jag blev riktigt rädd för bebisen där och mådde illa som satan...men den som spydde till slut var stackars lilla Maia
    Neej, usch, stackars Maia Finns det inget annat sätt de kan hjälpa henne på?
  • snigelina
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-14 20:01:45 följande:
    De här med väder e bra underligt, nu skiner solen från en klarblå himmel och så regnar de, då e de sommar!!
    Du vet att regnet kommer från moln va?
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-14 20:03:20 följande:
    Å här somnade Bubblis tiiiiiidigt idag, får se hur skoj denna kväll blir nu Alltså hur många lurvar kan man ha utan att klassas som helknäpp?   Var ligger gränsen för normalt antal per unge?
    normalt är väl två, men man klarar sig på en. Onormalt över fyra tycker jag nog..
  • snigelina
    nikki2006 skrev 2009-07-14 20:41:08 följande:
    Tack vad snäll du är. Såg ditt mail och blev sååå glad. Jag kan verkligen berätta ALLT för dig utan att du dömmer. Jag kommer nog åka till cillen i veckan eller nästa när mitt paket anländer. Kankse vi kan ses då??? Byxorna till Anjelin för någon dag sen såg ju superfina ut. Minns du pris och vad de hade för stl kvar???
    Har du beställt nya molosar? Vad hade du beställt?
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-14 20:42:19 följande:
    Jag har den rosa/gröna varianten till Maia Men för liten nu tyvärr
    Vad skönt att hon fick bajsa lite idag iaf. Var hon ledsen, stackarn?

Bra att den är för liten - hon växer!
  • snigelina
    JuliaochNelly skrev 2009-07-15 18:40:07 följande:
    här är en till som fått 9 mejl ifrån tradera
    haha, jag har inte fått nåt alls..
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-07-16 11:05:21 följande:
    Tjolahopp i tråden! Hoppar in mellan all tvätt Nu har mina föräldrar fårr för sig att ta med sig ungarna till Eskilstuna Zoo också!! Trodde det räckte med Danmark jag
    Men Eskilstuna är ju nära Tacka och ta emot bara! Blir de borta en natt då?
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-07-16 11:15:28 följande:
    Näe, dom har hotat med lö-tis! Mina bebisar liksom!!!
    Oj, ja, det var ju ganska länge. Men de borde ju kunna åka hem tidigare om saknaden blir för stor Fast jag antar att barnen tycker det är urkul
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14