Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-13 13:07:05 följande:
    så lite så visst är den uuunderbar ledsen än en gång att det dröjde så
    Men det gör inget, för jag tror inte hon kommer kunna ha den förrän nästa sommar ändå
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-07-13 13:09:20 följande:
    hehe ok isabel har sin som lång danseklänning nu får gömma den emellanåt för annars vill hon inte ha nån annan
    haha, ja, det är klart.. det funkar den ju som. Får se om vi hänger in den eller inte, det är ju lite fullt bland klänningarna...
  • snigelina
    Flock skrev 2009-07-13 13:11:22 följande:
    Kan man köpa de  i vanliga leksaksbutiker oxå?? Precis så söta som jag minns dem. 
    Japp, i vissa butiker som säljer vanliga schleich-djur har de även smurfarna
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-13 15:40:54 följande:
    Åh syrran är så ledsen o jag känner mig ansvarig efter allt jag sagt... Är själv ledsen och saknar honom redan jättemycket...jag tjatade om att hon skulle lämna bort honom, trodde inte de skulle avliva honom. Men det var väl rätt beslut i en mycket tråkig situation
    Var det den nyblivna mamman-syrran?
  • snigelina
    Greksmurfen skrev 2009-07-13 20:11:46 följande:
    jo såg det tack så mycket har inte hunnti göra ngn beställning max lekte terrorist igår hela kvällen sen har ja jobbat hela dagen idag pust hemma 17.30 å det verkar som att han ska leka terrorist idag med pust pust pust...... HUR SKA MAN FÅ EN ÖVERTRÖTT 8MÅN Å SOVA?? han har gjort såhär i 4 dagar nu =(
    Hur många ggr sover han på dagen?
  • snigelina
    solouniko skrev 2009-07-13 21:25:53 följande:
    Var det det du shoppade från danmark? Mycket fint! Någon som sett sländ bodysuit alternativt body förresten i 68? :)
    Eleraff har.
  • snigelina
    Mosen08 skrev 2009-07-14 10:15:11 följande:
    Ja här va det verkligen lugnt! Idag väntar jag hem 3 paket
    Oiii, spännande! Vad väntar du för nåt?
  • snigelina
    Mosen08 skrev 2009-07-14 10:24:19 följande:
    Sländtröja, retroblomtunika, badges tröja med randiga ärmar och lila leggings från nanoou
    Åh, vad massa fint

På tal om lila leggings, vad har du för lila leggings till lapptäcketunikan?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14