Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-13 00:01:57 följande:
    Å vad gott det lät!! Här måste också rensas. Längtar faktiskt tills man kan få iväg lite.
    Mm.. har en hel del att sälja, men velar fortfarande om vad jag ska spara efter Nora till Stella sen.. svååårt. Fast så länge man är osäker på ett plagg är det nog bäst att behålla det så länge
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-07-13 00:04:43 följande:
    hehe kolla din gb
    Smart! Så ska jag också göra
  • snigelina
    lillronya skrev 2009-07-13 00:07:00 följande:
    JA det är svårt. Använder du det ärvda till henne? JAg är superdålig på det om det ska sparas först.
    Jadå, det är sånt som används. Sparar mkt basgrejer tex. Ångrar SÅ att jag inte behöll kossor och bambi som jag hade haft i Stellas strl nu, så jag vill nog inte göra om det misstaget...
  • snigelina
    lillronya skrev 2009-07-13 00:11:44 följande:
    Jaha. DÅ är det ju ännu smartare!! Ska ordna med mitt med sen när mina besökare har åkt hem. Har besök av min syster med pojkvän och liten pluttdotter. Köpte presenter till henne på salgen. En norgebody och en suit med änglar. Visste inte om de gillade molo eller ens visste vad det var. De bor i norra Norge. Det visar sej att de känner till märket och gillar det. Det finns dessutom inte att köpa där de bor så de blev superglada!
    Vad roligt när det blir så uppskattat
  • snigelina
    lillronya skrev 2009-07-13 00:12:53 följande:
    Nä gör inte om det! Spara alla godbitar och bra saker!
    Ja exakt, det går ju att sälja sen annars Är lite skillnad på Jonna och Nora, där kan man nästan lägga det direkt i Noras garderob när Jonna vuxit ur Hade lagt undan ett par caprijeans som var för små för J och de hittade N idag. De var lite stora i midjan, för N är en spinkis, men med skärp blev det ju toppen Hade tänkt ta dem till förrådet egentligen *s*
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-07-13 00:14:19 följande:
    ja eller hur GUD vad kul att presenterna var uppskattade! jag hade blivit galet glad för så fina presenter
    Jaa, en Norge-body liksom.. som jag drömt om sen Stella var liten.. buhuuuu..
  • snigelina
    Smileycat skrev 2009-07-13 00:17:59 följande:
    Butte- jag vill oxå ha GB inlägg ! Annars får jag smyga in till Ronya..
    äsch, smyg in till ronya du bara, det gjorde jag utan att be om lov
  • snigelina
    jojoa75 skrev 2009-07-13 00:28:28 följande:
    smyger lite i kulisserna idag.. inte redigt på humör..
    har hon hört av sig?
  • snigelina
    isako skrev 2009-07-13 00:33:47 följande:
    Samma här... Vill ha Molo nyheterna NUUUU! Plus att jag vill ha en personal shopper till Isak som kan hjälpa mig hitta plagg som är hans stil men ändå accepterbara bland grabbarna i skolan *suck*
    Lila med stjärnor, helt klart
  • snigelina
    isako skrev 2009-07-13 00:33:47 följande:
    Samma här... Vill ha Molo nyheterna NUUUU! Plus att jag vill ha en personal shopper till Isak som kan hjälpa mig hitta plagg som är hans stil men ändå accepterbara bland grabbarna i skolan *suck*
    Men överlag.. FÄRGER förstås! Tittar på killarna i skolan och usch, det är bara grått, svart, marinblått och brunt. Inte ens grönt eller klarblått liksom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14