Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-09-13 20:05:42 följande:
    Jo men de är malinkaunitz nu Åkte aldrig ens hit
    jahaaa
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-14 08:20:20 följande:
    God morgon!Här har vi byggt byggt och nästan bara byggt i helgen, men nu är det snart klart för foto! Guuuuud så skönt när allt är klart *längtar*Vi har haft internet strul i en vecka här nu, Tradera funkar inte, inte hotmail och nu inga webb butiker.. Jag fattar inte vad sjutton som är fel och börjar lessna rejält  Tur FL funkar
    fl är ju viktigast
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-14 08:28:39 följande:
    Eller hur Men Tradera e lite halv viktigt åxå
    hmm ja det är det ju verkligen
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-09-14 13:37:21 följande:
    ska du ha nån av de? Vad har hon för tröjor från höstkollektionen?synd att du missade eleraffs erbjudande
    alltså grejen är att jag beställde en tröja då men som vanligt fick jag ingen orderbekräftelse... maiade henne och nä de hade inte fått ordern, men de fick ordern jag la idag (trots köpstopp ) så himla konstigt. får se vad hon svarar...

kommer inte ihåg dock om jag beställde babushka eller birdie {#lang_emotions_embarassed} hade för bråttom

hon har hmm regnbågetunika, lila med stars, pussel och retroblommatunika sen tror jag inte det är fler hmm
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-09-14 13:45:59 följande:
    Ojdå, vad knasigt Hrm.. Jag är ju nyförälskad i babushkorna, så jag säger väl de då
    ja alltså eleraff får bara hälften av mina ordrar (blev utan ett par collage flower leggings i somras tack vare det ) och ibland får jag bara error när jag ska beställa...

hmm ja det får nog bli dom, om dom nu går med på det...
  • Buttelina

nu ska jag hämta barnen

åhh fy vad jag ska krama dom saknar dom som tusan när dom inte är här

• Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-14 16:00:44 följande:
    Ja vi hoppas verkligen på bra slutpris här Nä vi har inte köpt än, som marknaden är idag får man rådet att sälja först o köpa sen.. Vi ska sätta inflyttningsdatum i Dec på detta så man har lite tid på sig
    oj det hade jag aldrig vågat {#lang_emotions_sealed}
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-09-14 16:06:51 följande:
    Man måste våga för att vinna När vi flyttade tillbaka till Uddevalla för två år sen sa vi upp vårt hus innan vi hittat ny lägenhet, det gick bra till slut
    ja men det är inte alltid man vinner {#lang_emotions_sealed} en vän till mig sålde sin lgh och hittade inget hus.. till slut så fick dom panik för flytt datumet närmade sig med stormsteg... så nu bor dom i ett hus som dom är halvnöjda med
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14