Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

THEA och Grodan skrev 2009-09-14 22:13:13 följande:
    Jag vägde 50kg tre dagar efter Tildes förlossning gick från 72kg till 50kg på 3 dagar det kallar jag viktnedgång   med Alex var jag uppe på 82kg och har bara gått ner 10kg på 2 år
    ja det var lika skumt för mig!! med isabel gick jag upp 9kg under grav och ner 15kg på 8 dagar efter förlossningen. med lillebror gick jag upp 12 och ner 5 {#lang_emotions_surprised}. fattade INGENTING.
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Harley skrev 2009-09-14 22:32:02 följande:
    Läser lite och peppas med er alla duktiga. Idag har jag passerat 8:e dagen på ren kur med Cambridge. Vet inte hur mycket jag fått bort, men jag försöker tänka långsiktigt.
    vad duktig du är jag försöööker också tänka långsiktigt men ändå hoppar jag på vågen varannan dag...
  • Buttelina
    Harley skrev 2009-09-14 22:36:00 följande:
    Det gör jag också, men jag väntade några dagar innan jag vägde mig första gången. Ville ju inte slå i backen och göra en frivolt direkt liksom
    haha nä det vill man ju inte göra
  • Buttelina
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-15 08:27:14 följande:
    ja tack det behövs  ,för det är en av de jobbigaste situationer i mitt liv som jag ska gå igenom så mycket sorg och ångest ,samtidigt som det förhoppningsvis ge en lite gnutta glädje okså
    men gud vad nyfiken jag blir!

Lycka till!
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-15 15:44:58 följande:
    Åh jag var på god väg men insåg sen att med Småfolks salg runt knuten så är det bäst att jag låter bli Men jag är såå shoppingsugen
    ska du dit???? med vem??
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-15 15:51:50 följande:
    Klart jag ska dit Det kommer gå en bil härifrån men hur,när och med vilka vet jag inte riktigt ännu
    hehe ok

KUL
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-09-15 22:03:54 följande:
    Ok, ny info. Det är soluppgångsköande som gäller .
    va??
  • Buttelina
    isako skrev 2009-09-15 22:24:38 följande:
    Vilken liten sötnos!! Isak har börjat på dans här i Jönköping nu. Kolla Medborgarskolans kurser. Hyfsat billiga - 600 kr. Dock är de redan igång nu, men kanske finns ngn reservplats eller så.. Men han är ENSAM pojk..
    söööta barnen i bildis
  • Buttelina
    isako skrev 2009-09-15 22:30:14 följande:
    Hej sötis! Tck gumman. Ja alltså Miriam är en liten goding Tom när jag var som smorigast fick hon mig att skratta..
    haha jaa det kan jag tänka mig
    Smultronhjärta skrev 2009-09-15 22:46:16 följande:
    Skulle tro att det är först in som gäller Jag såg nämligen solen gå upp i deras kö sist jag var på Småfolks salg och har planerat att göra likadant denna gång
    vilken tid börjar det?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14