Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

melizza skrev 2009-09-16 12:15:50 följande:
    det var väl denna vi pratade om eller?? www.tradera.com/MOLO-LURV-FLEECE-ROSA-STRLK-9...hur kunde jag inte köpa en sån om den kom förra hösten????? *pukko* jag köpte ju både röda med lila kantband och lila med röda kantband.....hur tänkte jag då???
    jaaa den haha jaa hur tänkte du då??
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

ängeln83 skrev 2009-09-16 12:18:43 följande:
    Hallå igenNu har jag varit hos BM, hon tyckte att jag skulle sjukskriva mej resten av veckan och på måndag fick jag tid för läkar besök och tillväxt UL, hon var också lite oroad över mina sammandragningar och att bebisen inte vuxit så mycket sen sist. Får väl se om det blir sjukskrivning av det hela, vill INTE att bebis ska komma än ju.
    åhh nä bebisen får ju inte komma än ju
    snigelina skrev 2009-09-16 12:18:55 följande:
    Så, nu ringde jag. Det var ju inte så farligt ändå.. De skulle skicka rätt tröja idag så ska jag skicka tillbaka den andra sen
    åhh vad bra
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-09-16 12:19:23 följande:
    måste fått hjärnsläpp då ju
    haha jaaa
  • Buttelina
    Mari78 m pojktriss skrev 2009-09-16 21:54:24 följande:
    Tack tack! Inser att det g'äller att hänga med i svängarna här Tråden verkar röra sig i raskt tempo.
    ja här gäller det att hänga med

Välkommen!
  • Buttelina
    Saga skrev 2009-09-16 22:02:42 följande:
    Hej alla! Jag är en trogen smygläsare som bara skrivit någon enstaka gång genom åren, man hinner ju inte riktigt med i ert snabba tempo alltid. ;) Vi blandar friskt här hemma men har övervägande danskt i garderoben.Nu måste jag bara fråga om någon vet om Nanoou kommer med nya kläder snart? Saknar dem bland höstens nyheter, brukar alltid hitta något litet guldkorn.Jag har också letat halvt ihjäl mig efter molos badges byxor i 92 men det verkar omöjligt, inte många shoppar som har de alls. Någon som sett ett par 92:or?
    tyvärr kommer det inte mer nanoou verkar det som

Badges byxor strl 92 är nog också tyvärr omöjligt
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-17 07:07:18 följande:
    Godmorgon tjejer Vill passa på och skicka en liten varning denna köparen köpte detta av mig för flera månader sen nu men har andvändt min bild text osv dvs kläderna kan inte se ut så nu www.tradera.com/SOM-NY-MOLO-AQUA-FLOWER-TUNIK...
    så trist
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-17 07:07:18 följande:
    Godmorgon tjejer Vill passa på och skicka en liten varning denna köparen köpte detta av mig för flera månader sen nu men har andvändt min bild text osv dvs kläderna kan inte se ut så nu www.tradera.com/SOM-NY-MOLO-AQUA-FLOWER-TUNIK...
    http://www.tradera.com/KATVIG-OMLOTT-KOFTA-ORANGE-VIT-STL-98-unisex-auktion_98835267

har inte samma säljare använt sig av nikki2006 bild och text med {#lang_emotions_surprised}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14