Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Stormis skrev 2009-09-17 23:55:08 följande:
    Vad har hänt? Jag har missat nåt nu tror jag?Du som också gillar lila: vill jag hellre ha höstens lila lurv än förra höstens? Är den gosigare/bättre i kvallen?
    lillebror fick en elstöt av ett uttag ikväll så vi fick åka in och ta ett ekg

ABSOLUT höstens!!! 10 ggr finare och sååå gosig
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    stökmamma skrev 2009-09-17 23:53:38 följande:
    sköööönt att höra
    jaa verkligen skönt
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-09-17 23:57:08 följande:
    Ååh, vad skönt
    du har mannen din hört av sig??
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-09-18 00:01:05 följande:
    Oj, läskigt! Skönt att allt är under kontroll nu då .Så dessa är bättre i kvalitén? Tycker att vårens lila är bättre än förra höstens lila. Men samtidigt är den ju äldre med och det sätter så klart sina spår . Svårt att veta... Försöker mest motivera mig till varför jag behöver 4 lila fleecelurvar .
    ja jag tycker att dessa är toppen!!! denna lila är ju bara sååå mycket finare än förra höstens.. så tvekar du så sälj den du har och köp höstens lila för den är underbar!!
    KLART du kan har 4 lurvar
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-09-18 00:08:18 följande:
    Näe
    åhh men dåå *kramar*
  • Buttelina
    Tejja skrev 2009-09-18 07:00:53 följande:
    Läser tillbaks lite och vad ser jag! Smultron- Fy 17 vad läskigt. Har ni kunnat sova någonting i natt?? SÅ underbart härligt att ni har ett andningslarm. Buttelina- Skööönt att EKG var ok. Stackars lilla killen, hur mådde han efter det? Jag har själv varit med om två rejäla stötar och gick omkring som i en dimma efter det, lite halvfull/hög eller nåt, kändes det som om jag var. (Man ska stoppa i proppen i porsinshöljet INNAN man stoppar i proppen...och så ska det finnas ett kontaktuttag och inte bara ett hål rätt in i väggen...)
    tack så mycket!! han verkade må som vanligt efteråt.

haha stoppade du in proppen utan hölje med strömmen på {#lang_emotions_surprised}
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2009-09-18 08:04:54 följande:
    Vilken byxa är soso badges? Det är ingen bild och jag vill inte köpa fel, tror jag är i rätt tråd för att hitta någon som vet

dom med röd mudd
  • Buttelina
    jompa skrev 2009-09-18 08:11:44 följande:
    Butte: Skönt att Bia mår bra.Nyfis som jag är vad blir det för fin färg i Isabels rum? Hade hon inte rosa förut?
    tack gumman

det blir rosa igen fast knalligare rosa {#lang_emotions_surprised} med stars tapeten som fondvägg och lila/rosa detaljer. lillebror ska få ett limegrönt rum med en målad randig vägg i limegrönt, orange och turkos/blå  vi vågade lite denna gången. TUR att gubben är målare
    Mawe123 skrev 2009-09-18 08:13:48 följande:
    Ah, ok bra, hur är de i storlek? Vilken storlek har du?
    dom är som andramuddisar tycker jag. 92 funkar preciiiis till min dotter som är 98cm.
    Everlonn skrev 2009-09-18 08:19:15 följande:
    Så skönt att han mår bra!!
    TACK gumman
  • Buttelina

nä nu tjejer drar vi till stan har lovat barnen en mysfredag med macdonalds

Kram på er

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14