Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Duntoffla skrev 2009-09-19 09:00:57 följande:
    Tack! Trots klippning så fick lockarna vara kvar Så vad tror ni nu? Blir det ngn Molo-salg i höst? Kollade precis igenom en växa/spara låda och hittade de små suits jag köpte på förra. Blev grymt sugen på att åka igen. Bara själva känslan att rota runt i Molo Heaven är ju värd resan.
    jag tror det blir
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-09-19 09:04:48 följande:
    Godmorgon! Det brukar vara julkalendrar hela december där man kan hitta mycket skoj i olika webbshoppar. Nä usch vad trist! Magsjuka är bland det värsta.. Hoppas han mår bättre idag!
    tack söta!

hmm nu ska vi snart tapetsera en fond vägg... kul när det blir klart
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-09-19 09:06:41 följande:
    Jag hoppas det. Vilka datum var det förra året? Måste jobba på mässa den 6-8 nov så då får det inte vara.Nu står min son och sjunger favvosången " Bä bä vita lamm, bajsa bordet". Vad de lär sig mycket på dagis
    haha
     oj hmm jag minns inte när det var.. men jag tror lite senare än så i nov.. hoppas det i alla fall så jag får med mig lite pengar
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-09-19 09:08:51 följande:
    Haha...precis, när det är klart Vi har fixat sovrummet och det är kul NU
    haha jaa för att göra det är inte kul jag ska i och för sig bara peka lite gubben min är ju målare
  • Buttelina
    Emeli Johanna skrev 2009-09-19 09:10:04 följande:
    såg det men hade tänkt mig dom med röd bred mudd
    dom finns inte att få tag i i strl 92 i nån webbshop i sverige tyvärr
  • Buttelina
    jompa skrev 2009-09-19 09:12:46 följande:
    skulle behöva en sån, kan du inte skicka upp honom hit när han är klar med ert
    klart jag kan
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-09-19 10:03:54 följande:
    Den heter Keek-A-boo från Midbec. Vi har den gröna som är sååå fin www.midbec.se/
    hehe det är den vi håller på att tapetsera nu fast i rosa ...men vilket huvudbry.. svårt att få stjärnorna perfekta i förhållande till takvinkeln på de olika våderna..
  • Buttelina
    Pimm skrev 2009-09-19 10:13:16 följande:
    ohh tack! Vad ligger dom på i pris per rulle?
    tror dom höjdes till 349kr/rulle nyss
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-09-19 10:19:15 följande:
    Har för mig att den kostade 299/rullen Åh, den är fin. FÅr jag ngn gång en tjej blir det rosa med vita stars. Det blev rätt mycket spill för att få stjärnorna i linje med varann
    ja jag märkte det hoppas tapeterna räcker {#lang_emotions_sealed}
    Zvartaliljan skrev 2009-09-19 10:22:34 följande:
    Godmorgon Butte - läste om Bias kräkande. Är du säker på att det inte är en fördröjd effekt efter elchocken??? Ekg kan ju inte visa om det skadat några nerver eller så...jag hade nog kollat upp det...
    jag pratade med sjuktvårdsupplysningen om det och hon sa att kräkningarna skulle kommit direkt...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14