Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

jojoa75 skrev 2009-08-21 19:54:12 följande:
    hmm har inte busloppan el mysgrodan kvar katvigar i den färgerna?Höstens miniapple kanske är fin under?
    njae den är så grällig med andra färger? Snyggare med enfärgat -tyckler jag. Mne enfärgad långärmad lila har nog inte katvig? Men det kanske fins annat där?

Funderar på NS:

http://www.funkybaby.se/nova-star-troja-pink-p-736.html?osCsid=5d3f6db8203bd652e29e7ec547ab3602

rosa kan man ju ha til även om mörklila hade varit klockrent. *fortsätter hjälpa till*
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-08-21 20:02:37 följande:
    njae den är så grällig med andra färger? Snyggare med enfärgat -tyckler jag. Mne enfärgad långärmad lila har nog inte katvig? Men det kanske fins annat där?Funderar på NS:www.funkybaby.se/nova-star-troja-pink-p-736.h...rosa kan man ju ha til även om mörklila hade varit klockrent. *fortsätter hjälpa till*
    svårt hitta något, jag är så seg o trött. Sorry! Leta vidare, du hittar snart.

Jag ska fortsätta med T - om jag orkar...
  • Damien och Adrian
    mortillsju skrev 2009-08-21 21:46:29 följande:
    Jag gillar inte när det ser ut som om man ansträngt sig för mycket jag. Lite lagom missmatch alltså
    håller med, iaf på så milda färger, det blir så - blekt. Men ibland på starka färger kan det vara klockrent.
  • Damien och Adrian

säg till mig att fortsätta på T, istället för att tjyvläsa här.

jag är så himla trött eg, vill sova... men det verkar som om folk shoppar, 4 st köp-nu ikväll - en fredag?? Kul! Jag orkar bara inte med den där prolistern, den  är besvärlig... *mutter*

• Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-08-21 21:59:21 följande:
    säg till mig att fortsätta på T, istället för att tjyvläsa här.jag är så himla trött eg, vill sova... men det verkar som om folk shoppar, 4 st köp-nu ikväll - en fredag?? Kul! Jag orkar bara inte med den där prolistern, den  är besvärlig... *mutter*
    jag ahr varit man och barnfri hela dagen, de åkte iväg till Smögen så att jag skulle få tid til mig själv, och jag är bara trött o orkar inte alls fnula med T el pyssla med annat. Så jag ahr suttit här av o till...{#lang_emotions_tomte} å tomtat.
  • Damien och Adrian
    LillaÄrtan skrev 2009-08-21 22:02:00 följande:
    Ingen som vill tipsa om fina jeans?Mina tjejer har bara Nova star... och de där billiga baggy från hm.Vill ha vanliga raka.. helst lite mer stuprör men får inte vara som korvskinn för man vill ju att dom skall kunna röra på sig också.Köpte Molos tjej jeans idag på Barn & Baby i Luleå, dom satt inte alls bra på. Smala i bena men så vida & stora över rumpa o lår. Tråkigt när man har 3 dagars öppetköp och bor 25mil söder om Luleå
    trist.

Ebbe jeansen är fina.
  • Damien och Adrian
    Milliz skrev 2009-08-21 22:18:58 följande:
    Var finns ebbe jeans?
    olika butiker som har andra fina märken. Tror BoR säljer t ex, men det är fysiska butiker, inte på nätet. Kolla Ebbes hemsida.
  • Damien och Adrian

Nä, nu ska jag nana, det är ingen idé att sitta o småsova framför datorn.

Natti!

• Damien och Adrian

God morgon, vad shoppas? NS verkar det som. {#lang_emotions_dreamer} 

Jag är dödstrött. Har inte alls blivit piggare av att sova. Sover rätt oroligt, tror jag är för stor, men som tur är ska jag til mvc nästa vecka, för det kan ju vara något värde som är åt skogen. Jag äter järn så det ska inte vara problemet... jobbar heltid med, det är tufft utan att få en tupplur på dagen.

Jag behöver också lite hjälp. Funderar på vad min lila kille kan behöva när han kommer ut, vil veta hur ni resonerar. Han ska komma runt 11 nov:

Jag Har:
    en lurvfleece i stlk 50 och en Molo i 68 (motsvarar 62)
    tjock vinteroverall stlk 60
    vinteråkpåse till vagn

Vi åker mkt bil, då måste man ju ha varmt också. Så vad mer ska jag köpa?

vinteroverall stlk 56 har jag sett, behövs det så tidigt tro? Den är som molo Holden, alltså inte jättetjock.

Funderar också på en Molo Holden eller en riktig vinteroverall i stlkl 68  - vad hade ni tagit? Med vinteråkpåse behövs ingen vinteroverall, inte heller i bilen. Men de bärs ju ibland de små, jag har bärsele/sjal.

Hjälp! {#lang_emotions_sealed}

• Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-08-22 10:15:37 följande:
    Jag är på desperat jakt efter dom här jeansen i storlek 98, kommer inte iväg till Lindex och det blir ju snor dyrt att beställa på nätet.www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006...
    de var ganska fina, men tunna eller? Är inte frakten bara 19 kr på Lindex? Vad kostar jeansen? 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14