Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

smileys Grattis Tara smileys

♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis

Men hallå alla förresten, vad har hänt här idag? . Gapar ju tommare än hålet i plånkan .

• Stormis
    FL Lisa skrev 2009-09-05 19:41:20 följande:
    hej hej! ja jag började just också fundera. Fick lite tid över och tänkte roa mig med att kika igenom lite trådar men här har det inte hänt mycket på hela dagen.det kan väl inte vara så att alla andra har liv utanför FL också?
    Va? Vad menar du? Sitter inte alla här jämt och väntar på nya inlägg
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2009-09-06 22:27:38 följande:
    Du är en kass ninjare Smilla . Grattis Bubblan .
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2009-09-06 22:33:34 följande:
    ha ha ja men jag kände nog att min gräns var dragen där. Har ju egentligen ingen vinteroverall som den passar till.
    Som jag då. Har lilaröda lurven, men redan ganska många luvor till den med. Så inte för det priset.
    Tindrisen03 skrev 2009-09-06 22:38:52 följande:
    Oj, en sådan har jag, helt ny. Vet inte ens om jag gillar den speciellt mkt... På ngt sätt får jag clownassociationer med de där vita prickarna på det röda
    Men åhh, då kasnke det kommer fler på T snart {#lang_emotions_dreamer}. Inboxa gärna om du lägger ut, vill ju inte missa .
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2009-09-06 22:44:10 följande:
    Men jag tycker mina barn blir så himla varma i de där. Men super på vintern. Men kanske inte till en lurv. Eller?
    Jo, funkar perfekt. Eller iaf förra vintern när hon satt i åkpåse... Men en tröja, en tjockare tröja, lurvjacka blir ju ganska varmt tycker jag om det inte är FÖR kallt. Å så en fin väpnis . Å idag var det lurvväder och hon hade en vanlig mössa. Men det blåset gasnak kallt om halsen på mig och säkerligen på henne med och då tror jag ett en väpnis hade varit perfa!
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-09-06 22:52:45 följande:
    alltså det är ju så jag skäms.....www.tradera.com/Jattefina-kikkid-kik-kid-flee...*INTE min auktion* men snart mina byxor för ynka 1kr...
    Förstår dig. Jag hade nog satt in några kronor extra för att täcka hennes auktionskostnad iaf. Har själv sålt för 1 kr och det är j-t pissigt...
  • Stormis
    Tejja skrev 2009-09-06 22:53:09 följande:
    HejFy 17 vad ruttet jag mår. Jag orkar inte komma med några kommentarer till någon, men jag skulle gärna få ett tips om var jag kan hitta småfolksoverallen i storlek 2-3 år? *orkar inte ens kolla igenom shopparna- är helt slut*
    Fast tror du att den stl finns då? Den stl (92/98) är ju helt ny på tröjorna, inte säkert att den kommer på overallerna kanske? Småfolks har ju annars klassiska 86/92 =1-2 är och 98/104 = 3-4 år...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14