Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Inte för att det spelar nån roll, men sätter inte folk 5'or på staplarna om man tar betalat enl Posten (erbjudit Schenker om det varit billigare), skickar senast dagen efter betalning. Trots nästan 70 omdömen (av 180 stapelomdömen) senaste månaden har staplarna inte rört sig från 4,9??? WHY??? Jag kan förstå om nån enstaka kanske inte alltid sätter en femma på beskrivningen, men de andra {#lang_emotions_yell}.

♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis

Hej hej!
    Sitter och väntar på att K ska vakna så att vi kan gå till HM och snylta till oss lite galgar . Köpte garderob till henne i helgen så nu ska allt hängas istället för att ligga och knö i lådor. Lyxigt!

• Stormis
    Buttelina skrev 2009-08-31 13:43:57 följande:
    jaa finaste ju ohh ger de galgar om man vill ha?? deras är ju bara bäst
    Jag fick en annan gång. Tror också att det beror lite på vem, när och vilka galgar. Men den jag pratade med sa att de ändå slänger de vita babygalgarna (de passar bra till oss) så det var inga problem då. Men man får väl köpa nåt också .
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-31 13:44:23 följande:
    Å skoj!!  Älskar att inreda garderober
    Mmm, blir så fint, så fint {#lang_emotions_heart}.
  • Stormis
    JuliaochNelly skrev 2009-08-31 13:53:10 följande:
    hhehe ser ni pratar h&m galgar...jag skickar sambon min  jag får typ 5 st medans R för hur många han vill ha
    *asg*
    Buttelina skrev 2009-08-31 13:49:04 följande:
    jaa men vad bra! det är dom vita jag är ute efter
    Ha, snart blir vi ökända på HM med .
  • Stormis

Nackdelen med fina garderoben är att man ju så tydligt ser hur mkt kläder barnet har {#lang_emotions_dreamer}. Gömdes liksom lite lättare i lådorna... Är väl bara att invänta syrlig kommentar från maken när han kommer hem {#lang_emotions_innocent}.
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-08-31 14:05:57 följande:
    Hello Här har jag ägnat en stund till att tvätta mitt tak Har en liten fundering..molos väpnarluvor- är de med print ex lamm mindre än tex stjärnor? Någon som vet
    Fick en lamm med Posten idag! Kan jämför med de vi har. Fast vi har inga stjärnor. BRB!
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-08-31 14:05:57 följande:
    Hello Här har jag ägnat en stund till att tvätta mitt tak Har en liten fundering..molos väpnarluvor- är de med print ex lamm mindre än tex stjärnor? Någon som vet
    Lamm och niner i S lika stora (båda tvättade).
    Flower och pingviner i M lika stora. Babushka i M aningens mindre än de andra i M (alla otvättade).

Nån hjälp {#lang_emotions_undecided}?
  • Stormis
    Tejja skrev 2009-08-31 18:34:06 följande:
    När är småfolksutförsäljningen?
    Oktober är det sagt.
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2009-09-01 08:40:43 följande:
    Vad kul att det är så många som är intresserade av en träff på mässan. Så skriv ner datumen i kalendern nu!
    Åh, jag hade faktsikt tänkt att göra en Sthlms-tripp för detta. Men just den helgen har vi långväga besök från Norge så det blir inget med det. Måste bara hitta nån att skicka bud med för lite NS...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14