Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-09-06 22:57:11 följande:
    mm tror jag sätter in en tjuga iaf...känner mig nästan dum för att jag vann dom så billigt ju...
    Jo, visst är det så. Känns liksom dumt och det är ju ändå inga pengar att tala om direkt. Du kan ju räkna med ett fett plus av henne iaf! Grattsi till fina byxor .

Nattis!!!!!!!!!!!!
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-09-07 19:51:48 följande:
    Åh finSamma säljare hade visst dessa:www.tradera.com/MOLO-babybyxa-med-pistol-prin...Våra pistolbyxor ligger fortfarande nya med lapp..vete katten vad jag ska ha till samt att Max sliter så extremt på sina byxor
    Jo, hon hade en del fint till bra priser med för den delen .
    Har inte jobbschemat framför mig nu, men hur ser eftermiddagarna ut för dig i veckan, typ efter 16, kanske ons el tors?
    Pepper79 skrev 2009-09-07 19:55:21 följande:
    sååå fint
    Jo, jag hoppas det. Kossorna är ju gamla och kan ju vara ganska slitna. Men själv har jag ju tänkt att bunkra det till i sommar så om fler gjort som jag så kanske det är ok som det står iaf. Sötis i bildis förresten. Å vilka kap!!!
  • Stormis

Smilla, hur går det för dina auktionsupplägg? Jag har vägrat Pron det sista och precis suttit och lagt upp manuellt. Trist, men lika bra det antar jag. Så nu är några uppe iaf .

• Stormis
    Helle skrev 2009-09-07 20:54:24 följande:
    Lägger mig i lite ... Men jag har precis laddat upp med ProListern och det gick jättebra.
    Men säg inte så. Du lockas . För om jag ger mig in i den igen så strular den säkert igen. Ja, ja, men det är inte så mycket den här gången.
  • Stormis
    Valaina skrev 2009-09-09 10:19:27 följande:
    Hej alla tjejer (och killar också kanske?)Har en fråga till er "dansk-experter" om storlek på MOLO lurvfleece... Har och har haft MOLO på "vanliga" kläder men aldrig "ytterkläder". De upplever jag som normala, kanske t.o.m något mindre i storlek, men på en barnklädessida står det att MOLO är stora i storlekarna, är det någon av er som har eller har haft en lurvfleece eller motsvarande i MOLO och kan säga vad ni tycker om storleken?Tack !
    Buttelina skrev 2009-09-09 10:49:17 följande:
    min grabb har 92 och 98 på molos kläder och på lurvarna har han 98!
    Och min ca 82 cm tjej håller på att växa ur Molos tröjor i 80 (86 fortfarande lite för stora). och 80-lurvarna har fortfarande litet uppvik på ärmarna. 86 är superstort...

Nu gjorde jag det inte lättare för dig va .
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-09-10 18:28:40 följande:
    God kväll!Kikar in alldeles varm i hjärtat och ödmjuk för hur många som har bidragit med present till mitt lilla SmultronBildbevis kommer i bt imorgon där samtliga kommer att nämnas..så länge STORT TACK till alla 34 goaste goaste pölsekärringar för fina babuskasuiten, miniapplesuiten och presentkortet som kommer gå till mer Molo *kärlek i massor till er*

Tusen tack igen för fika och inte minst TUSEN TACK till Busloppan som möjliggjorde köpet av två suits med sin dundersnälla rabatt på Miniappeln {#lang_emotions_heart}!

• Stormis

Smultron! Åh, hälsa gullungen att vi ska leka mer en annan dag. Supersöt ju! Liksom Maja/Annie/Fiabiffen !

• Stormis
    snigelina skrev 2009-09-12 14:27:48 följande:
    Synd att du missade De hade nog gjort fel.. 219 kr kostade de bara..
    Oj! Jag missade dem med. Men, men hade max kunnat köpa 92 till växa och de var ju slut iaf. Men undrar om de la fel eftersom de låg så kort tid???
  • Stormis
    Mosen08 skrev 2009-09-13 11:07:36 följande:
    Vilken strl på hummel overall tror du passar bäst till Moa? hon är 80cm lång nu och väger väl ca 11kg
    Jag har lila Hummeln i 86 från förra året. K är ca 82 nu (???) och det finns bra med växmån i den. Kan absolut inte ha större stl. Och mindre hade jag nog inte vågat. Ungefärliga mått på den är:
    Nacke-benslut 77 cm
    Innerbenslängd 28 cm
    Bredd 37 cm
    Innerärm 23 cm
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14