Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-28 20:15:23 följande:
    Å häng med oss!!  Vi gullar gärna med en gravidis
    Pöss!
    1 och 1 är 3 skrev 2009-08-28 20:16:01 följande:
    Go kväll tjejer!Jag tittar in en sväng efter städningen... ny visning av huset i morgon Har fiabiffen fått något namn än?
    fICK INBOX AV HENNE IDAG OCH DET VAR DET INGET NMAN KVAR. mEN BARA 3 KVAR PÅ LISTAN (sorry, caps lock...)
    ängeln83 skrev 2009-08-28 20:20:45 följande:
    GodkvällUngefär samma som här då, fast min gubbe jobbar, o idag är alla tjejpolare ute på krogen och festar till ett grymt bra band som blivit kända, lite kul eftersom tjejen i bandet är en gammal kompis , sååå roligt att vara gravid
    Gött, då kanske det inte blir helt tomt här ikväll .
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis

Ni som har koll på de lite större stl...:
    Fins det nån möjlighet att leggings finns kvar till reorna i stl 92? Har alltid trott att de är för stora, men Karla som snart drar 86 kan tydligen ha dalmatinerna . Är lite snål då vi inte använder leggings sååå ofta. Ännu

• Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-28 20:45:24 följande:
    Det går absolut att hitta 92 på rea i junior.. Iofs beror det lite på print åxå.. Kanske inte babushcka tex..
    Buttelina skrev 2009-08-28 20:44:48 följande:
    njäe de brukar försvinna tyvärr
    Amen, bestäm er . Så klart kan det finnas några enstaka "tråkprint"... Men de mer poppis kanske man inte ska våga chansa på? Bara snåltänker för att babyklänningarna jag köpte i vintras kunde jag fått på rea med iaf 30 % bara nån månad senare...
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-28 20:47:20 följande:
    Men då!! Det är ju Raihanas auktion jue  Va sjutton har hänt med den????  *konstigt*
    Ja, visst är det skumt. För hon är ju seriös! Har dock inte kollat om den ligger uppe igen med nytt nummer. Å, jag som ville ha den!
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-28 20:50:15 följande:
    Jag tex köper alltid 98 i leggingsen.. aldrig 92 Men är det nåt du absolut vill ha så skulle jag inte vänta!! Sen om det är "nice to have" bara så skulle jag ha is i magen
    *asg* så bara för att DU inte köper 92 så finns de kvar menar du ? Siter och kollar runt lite hur det verkar och det ser faktiskt lite dött ut, iaf om man vill ha två {#lang_emotions_dreamer}. Fast då vill man ju ha fraktfritt, dvs handlar för 500 pix. Men där jag hittat så gäller enhetsfrakt .
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-28 20:59:02 följande:
      ha ha ha... Nä, men just 92 e ju inte den mest poppis strlk menar jag
    . Fast jag tänker mig att 92 är poppis eftersom dels att "92'orna" köper dem PLUS alla vi "baby-wannabies". Fast just nu ser det ljusare ut när jag kollat runt lite till... Hmm, ska nog inventera klänningarna och se vad som kan tänkas passa...
  • Stormis

Så, då blev det Babuska-leggings nu iaf... Fick hem en fin Katvigvelourklänning häromdagen och de blir ju suuuperfina till den. Pippisarna vågar jag nog vänta lite till med.

Lilja; gud så söt Maia var i filmen!

Butte & co; glömt att säga det, men sååå fina mössor!

• Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-28 22:01:34 följande:
    Lindex har en förmåga att ge sjuka priser ibland Som mina velourbrallor för typ 460 spänn   *me like*
    What? Länk!
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2009-08-30 10:47:54 följande:
    Ha ha, fast jag tvivlar nog på att vi kan slå rekord, en del handlar ju sjuuuuuukt mycket, vi har aldrig lyckats fylla mer än 2 vagnar iaf
    Hej!
    Jag ska till Gekås nån dag i veckan då jag måste lämna tillbaka just en softshell. För den var alldeles för stor (stl 86 till ca 82 cm Karla)! Så jag kan köpa åt dig om du vill. Bar inboxa önskemål etc i såna fall.
    Smultronhjärta skrev 2009-08-30 10:40:03 följande:
    Så sant De har ju haft en tävling nu(eller om den ff pågår) om vem som har dagens längsta kvitto-kanske något för er?
    Vad tror du om att samköra ett litet Smultronbesök med mitt Gekåsbesök {#lang_emotions_dreamer}...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14