Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-08-19 13:31:32 följande:
    Ja men det är det värt Samfrakt är bra..när jag vågar kika in där, man vill ju ha hur många som helst när man väl börjar spana
    ja, såg minst flera par som jag bara måste ha troligen, haha! Om D ska ha kan jag ju köpa mer, men t ex 2-3 par TILL till lillbebben innan han är född är lite väl magstarkt även för mig. Men vi kan ju köpa varsitt par till bebbarna och de stora nu och köpa mer i vinter? {#lang_emotions_money_mouth}
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian

Jag väntar på att litencorrelin.se ska öppna sin nya webbshop och på min bekräftelse att paket är på väg. Är sååå sugen på NS nu.

• Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-19 13:35:11 följande:
    Max har stl 24-25 på sina skor nu och XL eller 2XL i sina Bobux(kan inte kolla nu eftersom de är på dagis)
    åh, vore fint om du kunde kolla det sen! Jasså, 24 kommer snart då? Jag hade tänkt köpa stlk 24 på vinterskor, det blir nog perfekt så. Men snart växer väl inte fötterna så snabbt längre?
  • Damien och Adrian
    Pimm skrev 2009-08-19 13:36:32 följande:
    Vill bara informera om att det är helt fraktfritt från Ollipops även om man köper 3 par. Dom hamnar på ca 210 kr/st med kursen. Jag har L till Milo nu och han har 22 i skor men dom är lite stora till honom. Dom är ju så bra för det är skinn så dom är varma på vintern och svala på sommaren och det stämmer för Milo har inte varit fuktig om fötterna alls i sommar.
    XL till Damien då alltså. Jag såg det där med fraktfritt, men 3 par skor var ju ganska mkt... Men frakten kanske inte är så dyr där borta, ska kolla!
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-08-19 13:38:03 följande:
    Maia har också 24-25 i skor och XL på bobux, då är bobuxen t.o.m lite stora har ett par i NB som Maia hade som nyfödd, vita med rosa blommor på, de ska bebben få ärva
    hmm L till Damien då? *förvirrad* Han går lite mot 24 tror jag.
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-08-19 13:38:50 följande:
    inte så snabbt? Maias har växt 1cm på 3 månader
    Ok, så jag kan räkna med att det fortsätter ett tag...
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-08-19 13:38:03 följande:
    Maia har också 24-25 i skor och XL på bobux, då är bobuxen t.o.m lite stora har ett par i NB som Maia hade som nyfödd, vita med rosa blommor på, de ska bebben få ärva
    Funkar NB på de små? Minns att jag köpte Adidas och annat dumt, haha, det funkade knappt. Men om Bobux sitter bättre så kan jag ju ta ett par sådana.... D ska definitivt ha på dagis, tack för tips.
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-19 13:41:30 följande:
    Kika under produktfakta på bobux.se så hittar du en tabell med mått där
    stämde dåligt med vilka storlekar ni sa att ni hade... *mer förvirrad* Men jag siktar väl på ett par L om jag ska ha NU, och ett par XL i höst/vinter. Och NB om det finns...
    Pimm skrev 2009-08-19 13:39:48 följande:
    Jag menade att frakten är gratis oavsett om du beställer ett par eller tre par:) förlåt om jag formulerade mej dåligt:)
    aha, då ska jag nog köpa! *smaskens*
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-08-19 13:41:54 följande:
    Ett tips är annars e-bay. Jag har köpt bobux väldigt billigt där...finns även fina bobuxkopior, även de i äkta skinn, superbilligt!
    tack ska kolla! Men 200 kr är helt ok!
  • Damien och Adrian

tack för alla tips och råd om detta OT, nu ska jag rusa på möte! Vi hörs!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14