Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-08-20 12:40:14 följande:
    Neh, jag håller med dej, då lägger jag hellre till lite och köper en ny, absolut.Funderar på om jag ska slänga ut Liams overall eller ej, förmodligen lär den inte passa hela vintern men jag har lite svårt att skilja mej från den.
    får man 700 + för en beg på T???? Min nya tycks ju gå för det.... hmm. Jag ahr också svårt att skiljas från plagg, men jag ahr fallit in i shopoholicbeteenden lite så jag måste sälja massor snart 8orkar inte ta i det bara, så, gör gör ingen reklam!!!!)

Jag har senaste veckorna köpt massor med Molonyheter, igår 9 st höstnya NSplagg (jackor, jeans mm) och  4 st Bobuxskor blev det till slut igår - 2 st i stlk S till Adrian i magen, Damien fick L och XL. Sedan köpte jag ju ny moloverall och jagar nu vinterstövlar, men sedan får det liksom vara nog.... {#lang_emotions_embarassed} kikar lite på mössor med, köpte en frithiof och en NS men vill ha meeer....
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-08-20 13:14:31 följande:
    hihhi jag har en hemma och den är sååååå fin
    jag har en långärmad och en sommersuit, jag behöver inget mer i den färgen, men så billigt och så fint! {#lang_emotions_sunny}
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-08-20 13:14:31 följande:
    hihhi jag har en hemma och den är sååååå fin
    förresten  - din overall skickas idag av maken! Med snigelpost så lär den väl dyka upp först nästa vecka....
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-08-20 13:18:16 följande:
    får man 700 + för en beg på T???? Min nya tycks ju gå för det.... hmm. Jag ahr också svårt att skiljas från plagg, men jag ahr fallit in i shopoholicbeteenden lite så jag måste sälja massor snart 8orkar inte ta i det bara, så, gör gör ingen reklam!!!!)Jag har senaste veckorna köpt massor med Molonyheter, igår 9 st höstnya NSplagg (jackor, jeans mm) och  4 st Bobuxskor blev det till slut igår - 2 st i stlk S till Adrian i magen, Damien fick L och XL. Sedan köpte jag ju ny moloverall och jagar nu vinterstövlar, men sedan får det liksom vara nog....  kikar lite på mössor med, köpte en frithiof och en NS men vill ha meeer....
    hmm jag styvar som en kråka, skriver för fort. Hoppas ni kan tolka hieroglyferna. {#lang_emotions_foot_in_mouth}
  • Damien och Adrian
    Milliz skrev 2009-08-20 13:29:54 följande:
    Llm har haft den.
    och BoR tror jag? Jag förbeställde via dem iaf.
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-08-20 13:26:51 följande:
    hehe säg inte det... Men skönt och veta att den är på väg.
    Även om man inte kan använda overallerna nu så vill man ha dem NU! Helst igår.

Sitter o väntar på lite sköna paket, det är alltid extra spännande när det är stooooora paket ma ska få, många plagg!
  • Damien och Adrian
    buffas skrev 2009-08-21 10:04:41 följande:
    Hur mycke skiljer det i strl på en 86a och en 92a i molo fleece ??
    92 baby eller junior? stor skillnad nämligen. Jag har en lurv 86 och en 92 hemma, och det är stor skillnad, främst i ärmlängd.
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-08-21 10:09:16 följande:
    92 baby eller junior? stor skillnad nämligen. Jag har en lurv 86 och en 92 hemma, och det är stor skillnad, främst i ärmlängd.
    baby 92 har jag, stor skillnad ändå alltså, ännu störe i junior.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14