Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hejsan! Kikar in och ser Molosalgprat.   Jag är sugen på salg i maj/juni, jag ska köpa MASSOR med grabbiga saker.

MammatillO skrev 2009-08-14 12:51:27 följande:
    Är det bäst att sälja Molo osv på Tradera?tycker det går trögt på andra sidor *S'( Ingen annons)
    Molo går rätt bra på T men jag börjar också undra nu, har inte lagt ut än själv men såg att det finns 750 molosar på T!!{#lang_emotions_surprised} Kan det verkligen gå bra????
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    sofia23 skrev 2009-08-14 13:12:28 följande:
    nån som kan hjälpa mej...tänkte köpa den regnbågsfärgade jackan från molo till min snart två åring...vilken st o vart på nätet är smidigast att köpa den??
    många butiker har den då den precis kom ut. Vilken storlek har han/hon i övrigt upptill? De är ganska normala i stlk.
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-08-14 13:33:41 följande:
    många butiker har den då den precis kom ut. Vilken storlek har han/hon i övrigt upptill? De är ganska normala i stlk.
    är det vinterjackan du menar? Kanske ska du ta stlk 92 då, om den ska användas senare i vinter?

kolla

www.busochrackartyg.se

www.luckylittleme.com

de har - tror jag.
  • Damien och Adrian

Här är Damien 1, 5 år och har stlk 80 men trots att jackan i stlk 92 är lite stor funkar den. Vi ska ha samma i år:

Maila och be om mått, men stlk 86 kan ju bli för litet i vinter.

• Damien och Adrian
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-14 13:43:00 följande:
    E de jag som skrivit knasigt i mina auktioner eller vad??? Tror jag fått 10 mail ang köpnu där folk frågar VAR mitt köpnu pris är, vet inte folk att det försvinner när nån budar?Alla tror jag gjort fel i alla mina auktioner Fick lägga till det i beskrivningen nu, orkar bara inte med dagliga förklaringar via mail
    var försiktig, bara jag nämner T och auktioner blir jag anmäld...
  • Damien och Adrian

Hej, här köps det ser jag!
    Jag fick också my-babys brev, inget jag ville ha faktiskt. Liiite sugen på en molohjälmmössa var jag ochy liiite sugen på en Hummel wctset till lillkpojken i magen men jag får ge mig nu. Ska ju sluta köpa.

• Damien och Adrian
    h80 skrev 2009-08-16 19:13:24 följande:
    Jag köpte stjärnklänningen för några dagar sen och nu beställde jag babuska muddbyxorna. Tror det blir så fint ihop. Beställde klänningen med fåglar oxå
    ja babushka, lila stjärnor och puzzle går i samma färger. Kanonfina allihop!
  • Damien och Adrian
    Pimm skrev 2009-08-18 15:18:07 följande:
    Jovisst kan man det. Jag fick själv en del 68 när jag fick Milo. Tyckte det var roligt att få handla det lite mindre:)
    ja, mkt bättre at få större plagg man får så mkt smätt ändå och sen ingenting.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14