• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

God kväll

jompa skrev 2009-09-20 19:26:46 följande:
    Nån här som handlat från KLKids? Funkade det bra?
    Jag har gjort det. Inte på ett tag men för ca ett halvår sen. Då fungerade det fläckfritt.
  • Helle

Nu har jag bombat BT lite nu när jag äntligen uppgraderat till Plus

Pimm skrev 2009-09-20 20:54:55 följande:
    Godkväll tjejer! Allt bra med er hoppas jag. Någon av er som har båda katvigs gummistövlar och Molos fodrade. Är skaften bredare på Molos tro? Finns Molos fodrade i den nya regnbåges färger?
    Har tyvärr inte båda, men visst är skaften smala på Katvigs? Gustav kan inte ha några byxor istoppade. Lite surt.
  • Helle
    Pimm skrev 2009-09-20 21:06:07 följande:
    Vi  har samma problem som ni, kan inte heller ha nerstoppat i våra Katvig. Har även ett par Miniature och dom kan han heller inte ha nerstoppat i.
    Men hopplöst. Man kan ju inte ha stövlar till dagis där man måste fröknarna att fixa massor med byxorna först. Då kanske det inte är Gustav som har supertjocka ben då i a f
  • Helle
    Pimm skrev 2009-09-20 21:22:04 följande:
    Helle, såg dina fina bilder i BT, vi har samma smak för vi har samma bruna lurv och samma katvigoverall:)
    Tack! Vilka små sötisar vi måste ha
  • Helle
    Greksmurfen skrev 2009-09-20 21:24:01 följande:
    har med den lurven =P.. såååå fin... åhhhhhhhhh vad ja längtar till nästa molosalg........smultron du har inte å delge än
    ja visst är den fin. Så nöjd med mitt T köp
  • Helle
    Mitt livs lycka skrev 2009-09-20 21:40:24 följande:
    Helle: hur är storlekarna i Plastisock-mössorna? Vet att kläderna är stora i storlekarna men har aldrig haft en mössa från Plastisock men blev sugen på en nu för den där var ju jättesöt!
    Båda mina killar kan ha storlek 2-4 år. Gustav har 48 cm och Philip har 52 cm. Gustav är snart 1 1/2 och Philip är 3 år, så ganska normala skulle jag vilja säga.
  • Helle

Hej hej!

Tejja: ja den är helt ljuvlig. Jag hittade min på halva priset så då slog jag till.

Lilleman sover och stora killen är på dagis. Har passat på att städa lite, otroligt vad mycket grejor de är bra på att dra fram

• Helle
    SmillaMilla skrev 2009-09-21 10:29:12 följande:
    Och vad hände med bt?
    jag undrar också ....
  • Helle

Lite OT men är det någon som vet om det är farligt att svälja plommonkärnor. Tror nämligen att Gustav precis gjort det, för helt plötsligt var hela plommonet borta

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14