• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-09-14 20:13:59 följande:
    fick du rånisen idag? blev du nöjd??
    näe, den har inte kommit Jag såg till och med när vår brevis bara slängde ner reklam. Hoppas på imorgon.
  • Helle
    Buttelina skrev 2009-09-14 20:15:56 följande:
    men grrr vad trist! jaja, den borde komma imorgon då
    Ja, hoppas det. Inte för att vi behöver använda den än, men ändå Post är kul
  • Helle
    Incommunicado skrev 2009-09-14 20:32:17 följande:
    har du länk? Svartvit buppa är jag inne på också annars, men den svarta newborn var väldigt snygg och någon skrev på FL att liggkorgen i babytravel är liten så då kankke jag skulle ta en sån iaf och låta honom ärva storebrors nästa år (el köpa ny).
    Liggkorgen är liten, så jag tror att det kommer bli riktigt trångt med en buppa åkpåse.
  • Helle
    Incommunicado skrev 2009-09-14 20:40:57 följande:
    ja hörde det med, synd... Då åker elodie med för den är större. En sån här newborn får det nog bli då: www.mammashop.se/picview.asp wallaboo. Ska man ta svart eller? Röd finn sju men det blir knepig färg, och blått eller lime blir ju heltokigt till rött.
    frågan är om du kommer få plats med nån speciellt länge om du inte får en mini, mini bebis. Jag skulle nog satsa på att ha kanske ett skinn och sen ett bra täcke i början och sen en bra åkpåse när du lägger bebisen framåt. Den är så himla smal liggkorgen, så jag är rädd att bebisen blir kanonvarm i allt det tjocka från åkpåsen. Har du sett liggdelen i r l?
  • Helle

God kväll!

Mitt plus har gått ut och tänkte uppgradera, men alltså, kan man bara göra för 3 månader i taget nu? Känns ju lite jobbigt.

• Helle
    Tjollabolla skrev 2009-09-16 06:46:55 följande:
    Ååå så ser jag nu att småfolks salg är den 2 oktober... En fredag Då kan jag inte juuue! Har redan en kollega som ska vara ledig och dessutom ska vi på ul på eftermiddagen . Men vad trist att det var den dagen, jag som var sugen på att åka!!
    Åh vad surt när det är så. Jag skulle också vilja åka och hade laddat för det, men vi ska fira mammas 60 års födelsedag på lördagen och då hinner jag inte hem igen.

God morgon!

Jag letar vintermössa till min 3-åring. Han har ett par rånarluvor, men jag behöver nåt varmare. Frågan är vad? Tips?
  • Helle

Alltså, så här får ni ju inte göra Snacka om hur sugen jag blir på en massa av Småfolks-kläderna. Hittar ni lite hoodar som bara ligger där och skräpar så tänk på mig Om nån vill shoppa lite extra alltså

• Helle

Butte: luvan kom igår Blev superbra till Philips svarta overall. Tack

Jag behöver dock nån mer vintrig mössa till en svart molooverall också. Nåt tips?

• Helle
    Buttelina skrev 2009-09-16 10:35:31 följande:
    åh vad kul hmm vintrig mössa...svårt.. men många fina finns det ju som man kan ha till svart *lättkombinerat*
    ja, och ändå hittar jag ingen fin. Vill ha färg och lite tjockare än väpnarluvorna. Hmmm...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14