• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Duntoffla skrev 2009-09-12 15:44:39 följande:
    Hej hej! Det är bra med mig. Ont i skallen idag bara efter en jobbig vecka på jobbet. SJälv då? allt bra med er? Shoppar du massa? Jag har ingen koll alls på höstens kollektioner. Har lite av Molo men that´s it
    Njae, det har väl inte blivit så mycket "externt", men en mololurv och ducati-tröja till Philip och nån Småfolk och molobyxor till Gustav Sen lite "internt" också Fastnade inte för så mycket hos Molo denna gång.

Det är bara bra med oss annars Hoppas huvudvärken kryar på sig.
  • Helle
    Duntoffla skrev 2009-09-12 15:59:59 följande:
    Ängeln- var finns den lila? Jag kan tänka mig det Jag har också lite Ducati och sen badges och ett regnbågslinne. Jag är sugen på en brun lurv men har inte hittat en i rätt storlek utan huva. Och ska sanningen fram så har han så att han klarar sig. Nu hinner man ju inte njuta av att se kläderna så mycket när han är på dagis hela dagarna. Det var roligare att shoppa när vi båda var hemma.
    Det var just den bruna jag köpte. Jättefin Och Philip hade ingen innan så det kändes helt ok. Han var avis på Gustavs bruna (fast med blå kantband) så han var ju tvungen att få en Nu jagar jag bara mössa till.

Vi har inventerat lite i ett svenskt märke med toppkollektion så barnen har en del tröjor nu, men det blir säkert lite fler framöver också
  • Helle
    Duntoffla skrev 2009-09-12 15:59:59 följande:
    Ängeln- var finns den lila? Jag kan tänka mig det Jag har också lite Ducati och sen badges och ett regnbågslinne. Jag är sugen på en brun lurv men har inte hittat en i rätt storlek utan huva. Och ska sanningen fram så har han så att han klarar sig. Nu hinner man ju inte njuta av att se kläderna så mycket när han är på dagis hela dagarna. Det var roligare att shoppa när vi båda var hemma.
    Det var just den bruna jag köpte. Jättefin Och Philip hade ingen innan så det kändes helt ok. Han var avis på Gustavs bruna (fast med blå kantband) så han var ju tvungen att få en Nu jagar jag bara mössa till.

Vi har inventerat lite i ett svenskt märke med toppkollektion så barnen har en del tröjor nu, men det blir säkert lite fler framöver också
  • Helle
    Duntoffla skrev 2009-09-12 16:11:27 följande:
    Funkar inte Katvigs till? eller vill du ha en röd/orange kanske? NU blir jag ju nyfiken på det svenska.
    Ja väldigt gärna skulle jag vilja ha den röd/orange, men det går ju inte att hitta. Får väl bli en brun/vit antar jag.

Du kan säkert gissa vilket märke det är
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2009-09-12 16:24:21 följande:
    Hej flickor! Ängeln: åhh vad fin den lila med vovvar var... *vill haaa*
    Jag har faktiskt tänkt på dig när jag har sett den. Tycker den är en typisk Milo-tröja
  • Helle
    ängeln83 skrev 2009-09-12 16:36:24 följande:
    Katvigs brun/brun är fin till den bruna lurven, tror även VV:s orange kan passa.
    Tack för tips! Vet du om det går att hitta brun/brun någonstans fortfarande?
  • Helle
    Duntoffla skrev 2009-09-12 20:31:39 följande:
    Har någon tips på var man kan hitta en sydväst till ett barn med stor skalle?
    Hmmm, nej tyvärr inte.

Här verkar det lugnt ikväll ....
  • Helle
    Duntoffla skrev 2009-09-12 20:34:13 följande:
    Ja verkligen. ÄR förvånad över att folk faktiskt har liv utanför FL
    Ja det är lite konstigt faktiskt
    lillronya skrev 2009-09-12 20:38:34 följande:
    Vi får väl få igång lite drag i tråden ikväll. Jag orkar inte göra nåt annat än att hänga här ikväll ändå. Och här brukar ju vara trevligt.
    Vi gör ett försök
  • Helle
    snigelina skrev 2009-09-12 20:40:37 följande:
    Jag tittar på Här är ditt liv också Känner mig vuxen
    Samma här .. men så är jag hos mina föräldrar också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14