Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-08-22 14:37:04 följande:
    Ja Anna har faktiskt nämnts här men var och varannan i min egen ålder heter ju det.. Och Fia heter min kusin så det går bort..Det känns lite småläbbigt faktiskt men jag tror att det är slemproppen som har släppt helt(ber om ursäkt till alla för att jag yttrar mina kroppsliga beteenden här ). Det där med vatten är jag helt lost på Förra gången tog de hinnorna på förlossningen liksom..Men jag borde nog fan packa den där väskan nu

Trist när ens kompisar heter det men kanske kul för bebis att vara ensam om namnet?   Eller tvärtom, haha, tänker att bara tanter heter det...
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    Busbellan skrev 2009-08-22 14:43:55 följande:
    Haha, du tänker precis som mig jag vill nog gärna ha fler barn, men absolut INTE nu, men vi har väl med några år på oss hoppas jag
    för mig är det tvärtom, jag är 37 år och ska ha mitt andra o sista nu - kroppen är för gammal för att man ska ha fler eller vänta. I göteborg är det väldigt vanligt numera, i Stockholm med, att man väntar - en del väntar för länge innan de skaffar partner... jag ahr kompisar som det är kört för.

har man gott om tid kan man ju ta barnskaror i omgångar!
  • Damien och Adrian
    Busbellan skrev 2009-08-22 14:49:19 följande:
    Ja, det måste vara hemskt om man märker att man väntat för länge Japp, jag började när jag var 20 och kan jag fortfarande få barn vid 40 så har jag ju drygt 10 år på mig nu
    du har gott om tid!

Ja kompisarna som börjar bli gamla är lite lätt deprimerade eller desperata. Svårt hitta rätt partner i storstadsdjungeln. Kanske är de för kräsna med.

vi bestämde oss för stopp efter 2, vi tycker det är lagom. Vi kom igång sent med, träffades inte förrän 06 och blev gravida nästan direkt. Men jag var gift innan och hade svårt att få barn och gjorde provrörsförsök, så där ser man hur det kan bli. HaDE JAG VARIT 30 HADE VI NOG SATSAT PÅ ATT FÖRSÖKA FÅ EN FLICKA OCKSÅ. Oj caps lock, sorry.
  • Damien och Adrian
    SmillaMilla skrev 2009-08-22 14:54:23 följande:
    Åhhhhh ahr vattnet gått?Då ringer du till förlossningen, skickar max till banrvakten..... BEBIS!!!!
    ja, bebis på G, packa väskan och RING FÖRLOSNINGEN!!! Sluta häng här!!!!
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 14:56:05 följande:
    Jo det är sant..Jag ska ringa strax (måste bara bestämma vart jag ska åka )Dock är jag inte så säker på att det är vattnet liksom, har gjort som de brukar säga att man ska göra, dvs lägga binda i trosan och avvakta.. Vi får väl se men detta kan inte bara vara slem
    packa med dig, förvarna barnvakt och din man för 17, sitt inte HÄR!! Och bestäm vilket håll du ska. För snart ska Fiabiff ut!!!!

Lycka till om vi inte ses mer i tråden på ett tag!!
  • Damien och Adrian
    Quiet thoughts skrev 2009-08-22 15:02:35 följande:
    Tack. Jo du... vi lever ju fortfarande men det är tunga dagar som innehåller många sjukhusbesök flera dagar i veckan + att Lova lite smått skall gå på dagis (6 års) Fast de har ju märkliga gruppuppdelningar 3-6 åringar i samma grupper och det finns 3 avdelningar och alla verkar vara lika uppdelade i åldrar verkar det som.Dom skall vara 18 barn i Lovas grupp tcykte jag hon sa.
    oj, verkar ologiskt med dagiset. Men hoppas det ska gå bra - med sjukhus och dagis!
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 15:30:28 följande:
    Hörni..Visst låter Varberg som ett bra alternativ? Och under tiden som maken packar,sonen sover för att orka köra slut på barnvakten så laddar jag genom att betala mina Traderaauktioner Snacka om störd
    betala sen för tusan!!! Jag ahr inte bråttom iaf!!!!
  • Damien och Adrian
    Pimm skrev 2009-08-22 15:37:56 följande:
    Men jag tyckte själv att det såg ut som pyjamas:) och ville bara höra med er om det var jag som hade helt fel. Jag tog på honom ett par mörkblå Louie Louis jeans och bobux skor blå med röda stjärnor och dej ljusgrå kepsen och han blev SNYGG:) ska visa bild senare idag om du vill se.
    ja, jag vill se!
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-08-22 15:40:30 följande:
    Åhh jag har ett lyckorus här Känns verkligen som en STOR grej liksom när man följt dig hela graviditeten
    ja vi alla ska ju ha barn nu! Det blir nervöst ikväll.
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 16:01:33 följande:
    Ja men jag vågar inte lita på att alla är så vettiga som du Betalt har du fått iaf Du, jag är inte sääker på att det är vatten ju.. Sms kommer och gott med brallorna
    Då får Fiabiffen skynda sig ut, du ska ju hämta paket på måndag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14