Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-08-22 16:01:33 följande:
    Ja men jag vågar inte lita på att alla är så vettiga som du Betalt har du fått iaf Du, jag är inte sääker på att det är vatten ju.. Sms kommer och gott med brallorna
    du, skriv i ditt pers meddelande på T om du hinner att du ska föda barn! Så slipper du oroa dig för strul.
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian

Maugu - härlig bild på Livia och fina kläder!

• Damien och Adrian
    Pimm skrev 2009-08-22 17:01:46 följande:
    Nu finns en coolare variant av Dukati i BT. Fick faktiskt lite feedback av en tjej på Phonehouse(som vi varit på idag) Hon sa att han var så snyggt klädd:) mamma sög åt sej och blev glad:)
    supercoolt! Tröjan är kalas till jeans, helt klart!

Smultronhjärta skrev 2009-08-22 17:13:53 följande:
    Åhh detta är nog en av världens finaste Småfolkströjor Jag var på väg att bunkra men mannen i huset blev ju skogstokig eftersom Max fortfarande har stl 86/92 i sin nuvarandewww.tradera.com/NY-troja-fran-Smafolk-Retro-1...
    nä, den gillar jag inte, plottrig och  - gul. Hur går det för dig? Är Varberg bestämt? Har du startat en namntråd?
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 17:18:53 följande:
    Ja ja men du är ju inte Småfolksfrälst Och Max älskar gult och heter ju dessutom Lejon*på tal om namn*Har inte startat någon namntråd men dock ringt Varberg och sagt halli hallå, ska in om ett tag och kolla läget...Vet bara inte vad jag ska ta på mig..behöver ju få plats med handduk i byxan
    ok, nu fixar jag en namnlksta och ger dig länken, sedan kan du och maken snusa bebis och kolla nätet efter namn, ok?

Heter han Leo i andranamn?
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-08-22 17:20:24 följande:
    ok, nu fixar jag en namnlksta och ger dig länken, sedan kan du och maken snusa bebis och kolla nätet efter namn, ok? Heter han Leo i andranamn?
    Här är länk:
    www.familjeliv.se/Forum-2-56/m46608690.html

skriv namn tjejer!
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 17:39:29 följande:
    Puss på er Nu drar vi in för koll- jag kikar in när jag är hemma på permis igen
    det var på tiden!
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 20:37:22 följande:
    Den kommer här..Är nu hemma på permis och sitter och äter knäckglass som vanligt ..Och det där med bebis VET jag iaf nu att hon kommer komma snart eftersom det är konstaterad vattenavgång*hurra*
    grattis!!! Vad spännande!!!
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 22:37:55 följande:
    Säg det..jag måste nog försöka sova lite, helst nu eftersom det verkar som om min granne är festsugen..och han har aldrig fest,bara efterfest*har han själv förklarat*Kommer ringa polisen om han grejar inattFår se om jag kan sova eftersom det börjar dra mer och mer i magen
    sov så gott!
    nikki2006 skrev 2009-08-22 22:38:31 följande:
    Ja och det roliga är att om 20 år så kommer våra barn mobba oss för vårt sätt att klä dem när de var små
    japp! Mne då kontrar vi med att det iaf är högsta mode och svindyrt, det kan de inte argumentera emot.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14