Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Incommunicado skrev 2009-08-26 15:42:36 följande:
    hmm sådana problem har jag inte märkt av... maila butiken och få mått el så om du är orolig. Regnbågsfärgerna är inte dum den heller, har du sett?

så ser jackan ut iaf (för stor i vintras), jag har overaller med, tror inte mudden är ett problem.
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    melizza skrev 2009-08-26 19:40:50 följande:
    hmmm blir galen om jag inte hittar en jacka till Stella snart  men jag kanske är för tidigt ute för alla jackor och overaller verkar inte ha kommit eller???har kollat på en fin på miniature...en lila men 999:- känns lite väl mycket för en jacka som man bara ska ha för att åka runt i bilen :-/
    gillar du inte NS-jackan? den är perfekt för bil, inte så varm och 500 kr.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-08-27 14:57:16 följande:
    Är det nån ide att lägga ut en lurv overall på T?Hur har det gått för er som gjort det den senaste tiden?
    fick 350 kr för en ny med stjärnluva, stlk 62. Vet ej om begagnade går bra, men det varierar i övrigt, jag tycker du kan lägga ut den för ett högt minstapris iaf, de brukar få bud.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-08-27 14:44:33 följande:
    Hallå flickor.Kortis dag på jobbet idag, skönt. Har tagit ledigt på måndagar också så nu jobbar jag snart bara halvtid Var hos BM på kontroll idag, hon var grymt imponerad av mina värdens, speciellt järnvärdet som låg jätte högt trots att jag inte äter järntabletter. Fick lyssna på tåget i magen också
    vad kul!

även jag gick på koll idag, alla värden är fina, Adrian-bebisen verkar må fint. {#lang_emotions_heart}

Idag är det 10 v kvar. {#lang_emotions_baby}
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-08-27 15:32:15 följande:
    Vi följer varandra verkligen Ja herregud så fort tiden går, hade det varit med Liam så hade han fötts om 5 veckor, tänk om denna bebis också kommer då, isf är det ju verkligen inte långt kvar
    Hoppas du eller fasar du?
    ängeln83 skrev 2009-08-27 15:31:14 följande:
    Japp, jag gör nog det, vågar inte lägga för 1 kr iaf, känns bättre om man lägger utgång för den summan man är nöjd med Får fundera lite under dagen, har iaf slängt in den i tvättmaskinen nu. Känns lite stort att spara en 92:a till bebisen
    lägg ut den för 199 kr (om det är minumum t ex, det brukar jag göra) de brukar ändå öka lite trots att de är begagnade. runt 250 kr om den är fin brukar man nog kunna få - förhoppningsvis. Ibland mer om det är något särskilt eller hårt tryck.

(får jag tipsa så här, men det får jag väl???)
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-08-27 15:34:48 följande:
    Hoppas du eller fasar du? lägg ut den för 199 kr (om det är minumum t ex, det brukar jag göra) de brukar ändå öka lite trots att de är begagnade. runt 250 kr om den är fin brukar man nog kunna få - förhoppningsvis. Ibland mer om det är något särskilt eller hårt tryck. (får jag tipsa så här, men det får jag väl???)
    det är ju en personlig åsikt, inte en annons för min del.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-08-27 15:39:39 följande:
    Hum...fasar tror jag, jag vill INTE behöva ligga kvar i 3 veckor som jag gjorde med Liam, inget vidare kul nu när man har honom också. Men det är klart...2-3 veckor för tidigt gör ju inget Just nu känns det som den ska komma närsom, har sånna grymma sd att jag knappt kan gå.
    stressar du? jobbar heltid? Inte bra med tuffa sd!

Mina är normala, dvs jag får lite jobbigt ocm det blir för mkt omkring mig, tempot är långsammare, men annars ok. Jag gick +3 dgr med Damien och akutsnitt så jag är väl lite omvänt nervös. Fast jag börjar förbereda mig redan - om 7-8 v är väl lagom? Då är de ändå färdigbakta.
  • Damien och Adrian

*måste förbereda hemgång*

vi ses tjejer!

• Damien och Adrian
    Stormis skrev 2009-08-30 14:08:34 följande:
    Inte för att det spelar nån roll, men sätter inte folk 5'or på staplarna om man tar betalat enl Posten (erbjudit Schenker om det varit billigare), skickar senast dagen efter betalning. Trots nästan 70 omdömen (av 180 stapelomdömen) senaste månaden har staplarna inte rört sig från 4,9??? WHY??? Jag kan förstå om nån enstaka kanske inte alltid sätter en femma på beskrivningen, men de andra .
    det hjälper ju inte ens om man skickar paket innan man ser inbetalningen, man får ändå bara 4:or på leveranstid t ex. Sådana är folk...  Man får trösta sig med att ingen har 5,0 för det är omöjligt.

Jag hade 52 auktioner varav ett par overaller men fick ca 6200 kr till slut, allt är färdigpackat och de flesta skickade. *nöjd* Men det har varit en helvetesvecka med alla mail, packande och skickande jag är glad att det är över och inga fler gånger med så många paket på en gång, folk har lärt sig att betala direkt och det blir sååå stressigt. Särskilt när man är höggravid och konstant trött...

annars har jag börjat shopa lite annat, fortfarande danskt men Me Too och Name it har et par fina grejer, t ex et par mörka velourisar med rutränder i turkos och orange som jag beställde från kullerbyttan igår, hoppas de ärlika fina IRL som på bild, fräckt med lite rutigt tycker jag. Jag funderar också på en stickad pojkoverall från Me Too, de nya med stjärnor är lite småcoola. Funderar bara på om jag kommer att använda den...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14