Stormis skrev 2009-08-30 14:08:34 följande:
Inte för att det spelar nån roll, men sätter inte folk 5'or på staplarna om man tar betalat enl Posten (erbjudit Schenker om det varit billigare), skickar senast dagen efter betalning. Trots nästan 70 omdömen (av 180 stapelomdömen) senaste månaden har staplarna inte rört sig från 4,9??? WHY??? Jag kan förstå om nån enstaka kanske inte alltid sätter en femma på beskrivningen, men de andra .
det hjälper ju inte ens om man skickar paket innan man ser inbetalningen, man får ändå bara 4:or på leveranstid t ex. Sådana är folk...

Man får trösta sig med att ingen har 5,0 för det är omöjligt.
Jag hade 52 auktioner varav ett par overaller men fick ca 6200 kr till slut, allt är färdigpackat och de flesta skickade. *nöjd* Men det har varit en helvetesvecka med alla mail, packande och skickande jag är glad att det är över och inga fler gånger med så många paket på en gång, folk har lärt sig att betala direkt och det blir sååå stressigt.

Särskilt när man är höggravid och konstant trött...
annars har jag börjat shopa lite annat, fortfarande danskt men Me Too och Name it har et par fina grejer, t ex et par mörka velourisar med rutränder i turkos och orange som jag beställde från kullerbyttan igår, hoppas de ärlika fina IRL som på bild, fräckt med lite rutigt tycker jag. Jag funderar också på en stickad pojkoverall från Me Too, de nya med stjärnor är lite småcoola. Funderar bara på om jag kommer att använda den...